Tiden går så sakte.......

mayaen80

Juni12s multitasker
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Jeg syntes tiden går så ulidelig sakte. Ønsket ukene gikk mye fortere enn hva de gjør nå. Er det fler som føler det sånn også? Jordmortime og legitime senere denne måneden viker såveldig langt unna. Vil bare komme meg over den magiske grensen. Dette er min 5 graviditet, men aldri kommet til uke 12. Dagens frustrasjon..........huff

Uff, det skjønner jeg godt..Føles liksom litt tryggere bare man kommer seg til uke 12. jeg gikk veldig å ventet første gangen, og var så usikker på om det kom til å gå bra. Torde ikke glede meg eller noe..Så jeg tror jeg skjønner litt om hvordan du har det! Klem til deg:)

Uff, skjønner godt at du tenker på det. Men du må bare prøve å slappe av og tenke at så lenge du ikke har vondt eller blør så er alt som det skal være:) Håper dette er gangen hvor du kommer deg over målstreken og sitter med en herlig liten bylt i armene om 7 mnder :)

JA jeg også synes det går tregt..Men så tenker jeg at det ikke var så lenge siden jeg kun var 4 uker på vei og nå er jeg snart 10 uker på vei.Også fylles det opp i forumet etter oss også,og det er jo gøy.
Og nå er det snart vår tur å begynne på den magiske uke 12,skal bli helt fantastisk det altså

Min teori er at frem til uke 12 vil det gå skikkelig tregt, men uke12-20 vil gå som en røyk, uke 20-30 vil være helt passe, mens de siste 10ukene... De er verst! 

Skjønner godt at du venter mye på uke 12 når du har opplevd å miste så mange ganger. Må være tungt. Men synes du er tøff som står på enda :) Krysser fingrene for at alt går bra denne gangen!!

Synes selv at tiden gikk ENORMT sakte fra uke 4-6, da var det jo så enormt tidlig. Så ble det mye jobbing, praksis, leilighetsjakt osv, uka her er supertravel med flytting, jobbing og arbeidskrav i studiet. Og plutselig er det UL på fredag :) Tror det hjelper å ha mye å gjøre, men samtidig er jo energien på et bunnivå, så det er veldig krevende med full timeplan! 

Gleder meg til vi en etter en passerer uke 12 her inne :) 

Enig i at tiden går aaaalt for sakte!! =/

Skjønner at det sikkert går ekstra tregt for deg som har opplevd å miste så mange mange ganger!! Men snaaaart er vi der!! :) Jeg syns også disse ukene går ufattelig tregt, men siden jeg bare ligger hjemme på sofaen og er kvalm, så er det vel ikke annet å forvente :(

Back
Topp