Tiden går så saaaaakte!

MieBie

Forelsket i forumet
Jeg sa til meg selv at denne gang skal jeg ikke tenke så mye på tiden, la dagene bare gå. Lettere sagt en gjort. Herregud.. jeg teller timer omtrent. Var vært de første dagene etter positiv test, nå går dagene litt raskere. Men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut til uke 12... er jo en EVIGHET til :P 

Er dere like ille som meg? Jeg klarer liksom ikke å kose meg med graviditeten enda. Å gå på do er jo dritskummelt hver eneste gang.. :( 

Jeg er akkurat sånn jeg også, har ikke vært hos legen ennå så håper det hjelper litt når jeg får kommet dit i slutten av neste uke. De dagene siden positive testen har føltes veldig lange, og nervøs for alt.  Har du besøkt legen enda eller jordmor? når skal du evt det?

Jeg har ikke vært hos legen enda nei, sist fikk jeg beskjed om at det ikke var vits før tidligst uke 9, så får vente litt til. 

Skal snart på 2 års kontroll med snuppa, så da skal jeg forhøre meg om jordmor. Har litt lyst til å gå mest hos jordmor denne gang, da jeg har en helt ny fastlege som er mann, og føler meg liksom litt feilplassert hos han. 

Tiden går ufattelig seint!!!!
Her teller jeg ikke dager til 12 uker engang, jeg teller heller dager til første ul, og bare det føles som en evighet til... ul 2.mai, 7 uker på vei...
Sliter med å konsentrere meg om noe annet enn tanker omkring graviditeten, selv om jeg burde lest til eksamen som første faktisk er allerede 7.mai....panikken for eksamen burde tatt meg nå, men tenker bare på graviditet...

Her går også dagene saaaaaaaakte.com!!

Er også bekymret hver gang jeg skal på toalettet og føler at tiden snegler seg avgårde!

Ser jo at dere andre her inne er inne på tidlige ul og har bestilt legetimer.....det gjør meg også stresset! MIN lege sa at det ikke var noe poeng å komme på kontroll før uke 12, for det var da blodprøven skulle tas etc.
Har ingen legitim grunn for tidlig ul, det må bestilles privat.....kvier meg litt til det, for er ikke kjempeglad i innvendig sjekker .

Men jeg kjenner at jeg ikke greier å vente til uke 12, så jeg sitter og teller knapper nå og skal straks bestille hos "min" private.

Men aner jo ikke hvor tidlig som er for tidlig, og når det er noen vits....når starter egentlig hjertet å slå?

Hjertet begynner å slå i uke 6 ca.. så er ikke så mye å se før da. I mitt første sv.skap så var jeg på tidlig UL i uke 8 og det var deilig å se et hjerte slå, men denne gang venter jeg til uke 10-11 for å få en skikkelig sjekk samtidig :) Er så svindyrt her, så har ikke råd til så mange private UL :( 

føler med deg ja!! værtfall når man logger innom her hver dag for å sjekke hva som står på dagens hva skjer med den lille i magen, får nyte det så lenge det varer :)

Føler med deg! Det er fælt å gå rundt å bekymre seg dagen lang.
Vi får håpe tiden går fort og plutselig er vi i uke 12, eller klar for ul osv :)

Merker det jeg også.. Med jenta gikk tida så kjempe fort.. Nå snegler tiden seg fremover liksom.. :/ 

Back
Topp