Tiden går så fort!!!!!

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Svigermor kom plutselig til meg idag og sa"ja, nå er det snart bare 4 mnd igjen til du har lillegull i armene dine!", og det har jeg virkelig aldri tenkt over. Når man sier uker så høres det jo ut som om det er evigheter igjen, men tiden flyr jo virkelig!! Er det bare jeg som begynner å bli stresset?:p

Jeg også begynner og stresse en liten smule! Flyr rundt og rydder overalt, å vil fikse MASSE på leiligheten, pusse opp rommet til prinsessa vår å alt på en gang, sånn helst i går egentlig :P
Vi kan ikke begynne på barnerommet enda, for vi skal få snekker inn der som skal sette inn et vindu (er ikke vindu der, så er foreløpig ikke godkjent soverom) Å når de er ferdig, DA blir det opppussing :)

Synes tiden går kjempesakte, jeg. Stresser ikke i det hele tatt :P
Tenker tiden får ben å gå på nå som vi snart skal flytte. Lengter etter at tiden skal fly avgårde :)

Ja med tanke på at vi skal pusse opp 2.etg en god del før mini kommer så kan jeg bli litt stresset :p iallefall om jeg må ta det helt piano i 4 mnd til..

Heldiggriser. Dere går en vidunderlig tid i møte :)

Nesten litt rart å tenke på synes jeg, men jeg gleder meg så sykt mye at jeg klarer nesten ikke å vente <3 :)

Synes også tiden går kjempefort!:) heldigvis! Og nå er det snart sommer og ferie, og da er det ikke så lenge igjen til permisjon tenker jeg!;)

Oi ja!! 4 mnd er jo ingenting! Og godt er det! :D
Nå er det heldigvis bare to dager til oul. Endelig vår tur!:)

Merker tiden går mye fortere på denne årstiden.. me de andre har jeg gått om vinteren og det er seige måneder!! :D Hurra for sommer og snart høst hihi

Stresser ikke akkurat, men synes det er herlig at det går på fram :) Men vet tiden både før og etter babyen er født raser avgårde, så prøver å nyte hvert minutt, både som gravid og som mamma til nå to flotte gutter, snart tre :)

Merker tiden går mye fortere på denne årstiden.. me de andre har jeg gått om vinteren og det er seige måneder!! :D Hurra for sommer og snart høst hihi

Blir første året jeg faktisk ser frem til høsten :P måtte den komme i en kjempe fart;)

Jeg blir stresset av tanken :p Vi skal jo pusse opp halve huset, og har ikke begynt å handle inn ting til babyen enda.. sååå - er så mye som skal være gjort innen da! I tillegg skal vi rekke fire uker ferie og mye annet i løpet av de månedene også.. Kommer til å gå fort til oktober i alle fall :-)

Ja, det synd jeg og! Går mye fortere denne gang enn sist. Men det har vel kanskje noe med at jeg har en fra før nå? Nesten skummelt som tiden flyr! Er nå det virkelig begynner å gå opp for meg at vi faktisk skal ha en til. Kjenner mye spark og liv, og det er super koselig. Allikevel er det også så fjernt, og flere ganger blir jeg helt satt ut av tanken. Tenk så heldige vi er!<3

Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, haha. Mannen havner snart offshore og vi vil egentlig flytte. Men, når du sier at vi bare har 4 måneder på oss, tror jeg ikke alt går etter planen :p

På en måte går det jo fort, men på en annen måte så synes jeg det går kjempetregt!
Satser på at nå som sommeren kommer (forhåpentligvis), så går tiden litt fortere. Kjedelig å gå sykemeldt og ikke ha så mye å gjøre på dagtid før mannen kommer hjem :(
Jeg er i alle fall glad for at det er sommer nå, kan tenke meg hvor tregt det hadde gått om det var på vinterstid jeg sku gått sykemeldt! Uff...

Som Anki89 sier - det er nok første gang jeg gleder meg til høsten :p

Back
Topp