tiden går så alt for fort!!!

nemi.marselia

Forumet er livet
Dette bilde er nå 6 åt gammelt. 
Kan ikke tro at det nå er 6 år siden mitt første mirakel ble født (ja mirakel siden jeg ikke skulle kunne få barn)

Nå er hun blitt et stor prinsesse som snart er skole klar

I morges ble hun vekt med bursdagssang, pakke og kake på senga.
langt fraa våken og sovesveis til de grader

Kan bare si det samme, tia bare raser avgårde! Rekker så vidt å henge med ...

Nydelig jente du har! 

For ei utrolig flott jente! Og så søt med sovesveis! :-D
Ja den tiden går alt for fort noen ganger...

(kan jeg spørre hvorfor de mente du ikke kunne få barn og kanskje hvordan det gikk til for å få den flotte jenta di den gangen? :-)

Du har sååå nydelige barn<3 Gratulerer så mye med ei 6 åring i husTia går så altfor fort, har snart ei 5 åring i hus og synes ikke det er såå lenge siden hu blei født

Gratulerer så mye med stor jente :))

Gratulerer søte Katarina.  

Det er helt utrolig hvor fort tiden flyr. Når man står midt oppi alt, føles det som man tråkker i sirup i blant. Men når man så ser tilbake, ser man at tiden gikk som et svisj... 
Stor har hun blitt. KO ønsker velkommen etter. ;-)

Nydelig jente :) Tiden flyr ja, har ei på snart åtte, ble og fortalt at jeg mest sannsynlig aldri ville få barn grunnet sykdom i tenårene, vel en av tre er planlagt og resten kom til på prevansjon :)

Gratulerer med stor flott jente

Tweak skrev:
For ei utrolig flott jente! Og så søt med sovesveis! :-D
Ja den tiden går alt for fort noen ganger...

(kan jeg spørre hvorfor de mente du ikke kunne få barn og kanskje hvordan det gikk til for å få den flotte jenta di den gangen? :-)

hadde exu med komplikasjoner under operasjonen så skulle ikke kunne få unger
så første kom som en stor overraskelse, det gjorde nr 2 og for hadde vært på utredning da og fått beskjed at jeg fortsatt ikke kunne få pga manglende eggløsning og hormonubalanse. 

Nydelig jente du har:-) enig med deg at tiden går fort! Var ikke så lenge siden jeg gikk gravid med Fillip, og nøt småbarnstiden. Nå er han 1 1/2 år og skal blir storebror:-) 

Jeg må bare få si at det er en aldeles nydelig jente du har<3 gratulerer med 6 åring:)

Back
Topp