Tiden går litt sakte!

gravid83modell

Andre møte med forumet
Snart ul 11/1, har så lyst å begynne å shoppe og forberede til den nye verdensborgeren skal komme, men det er jo alt for tidlig synes jeg da... Greier snart ikke vente til den 11...[:D] Noen andre i samme situasjon?![:)]

Jeg er 1 uke kortere enn deg da, men føler at jeg er i samme situasjon. Går også og venter på ultralyden, har ikke time før 24.1, det føles så lenge til... Har så lyst til å vite om alt er bra med babyen. Lykke til på ultralyd! Det blir spennende da. er det ditt første barn?

Ja dette er mitt første barn.. er veldig spent og usikker.. Men gleder meg til etter ul, håper alt er som det skal være..:)

jepp...tiden går litt sakte om man tenker på det hele tida og det gjør vi jo selvfølgelig :-p men men...sånn er det vel bare...

Jeg skal også på Ultralyd I Januar en gang, Er også veldig spent, Både på om alt er bra, Og om vi får vite hvilket kjønn som er der.... [:D]

Husker hvordan det var i førsten.. Men det blir faktisk en del venting på slutten også, så bare gled deg [;)]

Lykke til på UL iallefall!!

Tusen takk, ikke lenge igjen til ul nå :) gleder meg.. Det blir sikkert mye venting ja kan jeg tenke meg.. Sikkert tyngre på slutten av svangerskapet?

Det er så rart med det at når man ikke har kjent liv enda, så er man alltid litt i tvil og usikker å om det faktisk er liv der inne.. Sånn var iallefall jeg.. Så det å få komme på UL var veldig deilig, for da fikk man faktisk se det med egne øyne [:)]
Så gikk det ganske fort noen mnd, magen vokste og alt var bare kos, men nå på slutten går det veldig sakte igjen..
Vondt over alt og bare klaging.. He he..[;)]

VIl du vite kjønnet hvis de ser det da?

Om dem greier å se det vil jeg gjerne vite det ja[:D]

Er så nysgjerrig jeg at jeg kan ikke la være[:)]

Ja det skal bli godt å få se at det er liv der inne og forhåpentligvis alt er som det skal[8|]

Back
Topp