Tiden går ikke....

Champ

Gift med forumet
Jeg venter mitt tredje barn nå, er i uke 9 - de to andre svangerskapene mine gikk ganske så raskt, ihvertfall som jeg kan huske... men asså nå gå det så utrolig tregt frem til de magiske 12 uke! Er det fler som har det sånn?

Huff ja har det også sånn. Tiden går veldig seint.[:'(] 

Tja, både òg syns nå jeg! Jeg syns at jeg nettopp fikk den positive testen, og da var jeg 3 uker og 5 dager på vei og tenkte at det er jo en evighet til jeg når 12 uker! Men nå er jeg godt inn i den 10. uken, så det går jo absolutt fremover.

Ja når du nevner det, så kan jeg si meg enig i det. En måned siden jeg fant ut jeg var gravid, på dagen! [:)] Brukte opp den siste graviditetstesten i dag jeg, og vet dere hva?! Jeg er visst gravid...hehe. Jeg måtte bare [:D]

[:)]he he, jeg har også testet diverse ganger etter den første positive testen, men er så deilig å se at de er positive[:D], og nå trengte jeg jo dem ikke forhåpentligvis før de er gått ut på dato allikevel så bare tok dem jeg..
Men selvom dette er mitt første svangerskap, og jeg da ikke har noe å sammenligne med, så syns jeg også tiden går litt sakte.. og hver dag går jeg inn her på bv for å se at ja, idag har det gått enda en dag.. [:)]

samme her. Jeg følte at de 12 første ukene gikk kjempeseint de forigge gangene også.
Føles ut som tiden går fortere etterpå for da slapper vi nok mer av også vet nok venner og familie det og da er allt mer åpent. Samtidig som vi da beynner å "vokse" litt og ser mer tegn til graviditeten.
Etter en stund kjenner vi spark m.m....mye kjekt å se frem til.

Lykke til alle sammen

Synes tiden går utrolig sakte. Er nå rundt 6 uker og har bare visst om svangerskapet i under to uker og så er det hele seks uker til det er "sikkert". Tenker jo på babyen og nye tilværelsen vær eneste dag... VI får underholde og trøste hverandre [:)]

huffja, det snegler jo avgårde jo...

Gleder meg veeeldig!!!
Har bestilt ul-time 28. (dyrt -men verdt det!) så jeg kan se at alt er ok før jeg sier det til alle sammen! [;)]

Jeg hadde ikke trodd at tiden skulle gå såå tregt i og med at jeg faktisk skal gifte meg om 2 uker, men der tok jeg feil, ja... Føler det er en evighet siden jeg fikk en positiv test, men det er jo bare 1 uke...[&:] Skulle ønske tiden kunne gå litt fortere......[8|]

synes ikke tiden går så sakte jeg. men kanskje fordi vi har vært på ferie. håper det går fort til uke 12. er ikke så lett å kjekt å holde det hemmelig. men jeg vil være sikker før det fortelles. skal til 1.gangskontroll på torsdag. blir spennende!

Ja, enig, det er spesielt vanskelig å holde hemmelig. I dag hadde jeg besøk av en venninne som er ca 18 uker på vei og som har mast veldig om vi ikke skal sette i gang snart. Men jeg klarte å holde meg. Har sagt det til bestevenninnnene og familie. Og mannen min har sagt det til bestisen sin, og skålet for det.

Uff ja det går sakte! 226 laaaaaange dager igjen. Har kommet til uke 8 nå, og begynner faktisk på min 9.uke i morgen, så det går da framover. Husker at jeg syns 8 uker var mye da jeg selv bare var 4.... Har tenkt å vente med å foretelle det til alle etter min første legetime som er i 12.uke. Men det er jammen ikke lett å holde tett når alle andre er gravide eller nettopp har fått små:)

Jeg syns tiden går seint også men det er fordi jeg tenker på at jeg IKKE skal si det til familie og venner enda, og da tenker man på det hele tiden!! Begynner snart på uke 6 så da er det bare 6 igjen før vi roper det ut til alle!!

Jeg har sagt det til bestevenninen min, hun er også gravid så da har jeg hun å dele tanker med =)

Syns igrunn ikke tida har gått så grusomt seint jeg, har skjedd så mye i det siste, så tida har flydd! Det som er kjedelig er bare å vente med å fortelle folk... Vil jo gjerne at mine nærmeste skal vite det først, så foreløpig er det bare 3 venninner, en kamerat og søstra mi som vet det. Gleder meg til å fortelle mamma og pappa! Men har blitt eninge om å vente til etter UL da, bare to uker igjen!!!

Jaaa..tia går kjempetregt.. Føles ut som om den står stille noen gang.. Å jeg er gravid me min første..[:)]

Synes tiden går veldig sent i begynnelsen og slutten jeg da..
Når man begynner å kjenne liv der inni, er alt så mye mer "levende" og morro [:D].. For oss fleregangsfødene er vel disse tingene litt enklere... vi VET hva vi skal kjenne etter osv.... SPENNENDE !! [;)]

Back
Topp