Tiden går ikke fort nok bare...

Bkno2919772

Andre møte med forumet
Da har jeg fått ultralyd kontroll på sykehuset, ca 4 uker igjen. Da er jeg 19 uker :D gleden er alt for stor, med sitt første barn. Hva med dere andre, når skal dere på ultralyd kontroll for å sjekke evt kjønn osvv? :)

2.oktober!! Da er jeg 18uker. Bare 3 uker og 5 dager til!! Ååå, som vi gleder oss! Første for oss ogsåå! Tiden går sakte!

5 oktober. Så akkurat en måned til.
Jeg kommer da til å være akkurat 19 uker.

Men skal på en UL før det, klarer ikke holde meg. Vet ikke om vi kanskje før vite kjønn da:happy:

5 oktober. Så akkurat en måned til.
Jeg kommer da til å være akkurat 19 uker.

Men skal på en UL før det, klarer ikke holde meg. Vet ikke om vi kanskje før vite kjønn da:happy:

Du er akkurat like langt som meg, og har samme dato kontrollen :)

Fikk time til OUL den 9 oktober. Fant ut jeg er 18 uker den uka. Føles utfattelig lenge til.

Skal på oul den 20.10 det er jo en hel evighet til! Jeg har vært på tidlig ul men jeg vil se lille igjen snart! La tiden gå fort!

30 september! Er rundt 18 uker da:) tiden går sakte mot OUL :p gleder meg til å sjekke at alt fungerer som det skal :D

Har fått ul på sykehuset i uke 18,men det er så lenge til. Klarer ikke vente så lenge så neste uke skal jeg på privatklinikk,da er jeg i uke 13 :Heartred Gleder meg!!

Har du vært på UL før, eller blir OUL første?
Jeg er nok litt overdrevet nervøs etter en SA for et år siden, så har vært to ga her før...:rolleyes:

Jeg var på tidlig ultralyd når jeg ble innlagt på sykehuset, pga hyperemesis. Så dem sjekket om alt var bra, og det var dn lille:) var 7 uker da. Jeg håper alt går bra med den lille, du må bare tenke positivt. Er ikke så mye vi får gjort uansett. Men du har jo kommet ganske langt nå, så det går vell bra fremover skal du :)

Jeg var på tidlig ultralyd når jeg ble innlagt på sykehuset, pga hyperemesis. Så dem sjekket om alt var bra, og det var dn lille:) var 7 uker da. Jeg håper alt går bra med den lille, du må bare tenke positivt. Er ikke så mye vi får gjort uansett. Men du har jo kommet ganske langt nå, så det går vell bra fremover skal du :)

Takk skal du ha!
Nå håper jeg bare at tiden skal gå kjempefort frem til mars :D

Jeg har tidlig ultralyd til tirsdag, da er jeg 12+5 :) veldig spent på å få se, og på om de er villige til å gjette på kjønn :) jeg er så nysgjerrig. Vanlig ultralyd er ikke før i midten av oktober.... :)

Back
Topp