Tiden går altfor fort!!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
For akkurat en uke siden var jeg på sykehuset med rier! Og 18:07 ikveld er frøkna en uke allerede!! <3
Er så redd for å ikke klare å kose meg nok denne tia! Elsker nyfødt tiden <3 :D

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, tiden går vanvittig fort! Vi er på dag 4, så straks 1 uke og vi er ikke komt oss hjem enda engang! Krysser fingrene for at bilirubin prøven fortsatt er på vei ned i dag slik at vi kan reise hjem! Fins ingenting som er bedre enn nyfødt tiden!! <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nyt det!!!:-) Frøkna mi blir allerede en mnd på fredag..syns hu allerede har blitt stor....:-P selv om hu akkurat har passert 3 kg og holder på å vokse inn i str 50...;)

Ja, tiden går vanvittig fort! Vi er på dag 4, så straks 1 uke og vi er ikke komt oss hjem enda engang! Krysser fingrene for at bilirubin prøven fortsatt er på vei ned i dag slik at vi kan reise hjem! Fins ingenting som er bedre enn nyfødt tiden!! <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Krysser for dere<3 tulla her nå ligger i bleia, i vinduslyset å sover.. Håper på å bli kvitt det snart! :)

Nei er spesiell den tia! <3

----------------------------------

Storebror: 12.11.2010❤️
Lillesøster: 13.05.2014

Må ærlig innrømme at jeg synes tiden går sakte, jeg. Det er kanskje bra, for da kan det hende jeg rekker å nyte det skikkelig før det er over. Men synes ikke det var bare enkelt å bli mamma, gitt, når babyen skriker etter mat jeg ikke har, og heller vil til pappa, som har flaska... men som sagt, så går det seg til sakte, men sikkert, så jeg er nok mest glad for at dagene blir litt lengre når de blir delt opp i sove-etapper :)

Synes at det blir litt skummelt med at jeg f.o.m i morgen blir helt alene med henne...med mindre han kan ha hjemmekontor da...håper det!
Det går greit så lenge jeg ikke har det så vondt og vi får litt søvn, men ellers er blir det grusomt å være alene med henne. Hun er en engel, men jeg blir så sliten uten søvn når hun gråter så mye..

Huff, ja. Tiden går alt for fort. Her er lillesnuppa 4 uker i dag. Kan ikke skjønne hvor tiden har blitt av. Koser oss masse, men savner å kunne bruke mer tid på storebror. Lillemor henger i puppen hele ettermiddagen og kvelden. Og dermed blir det liten tid til han. Men han er en liten engel som er veldig opptatt av lillesøster og at hun må få pupp.

Back
Topp