Tiden flyr

Sunny90

Flørter med forumet
Tiden går så uendelig fort. Er snart halvveis :O
Vi får bare nyte tiden jenter! Jeg nyter hvertfall tiden som gravid, samtidig som jeg gleder meg veldig til februar <3
Andre som synes tiden går fort?

Tiden går fort, men den kan godt gå fortere for min del:hilarious: masse bekkenplager denne gang

Ja, det er helt vanvittig hvor fort det går denne ganga :woot: Jeg synes det er kjempekoselig å kjenne liv i magen og sånn, men jeg gleder meg veldig til å få truffet lillebror og :Heartblue

Fra jeg fant ut at jeg var gravid og fram til uke 12/13 gikk tiden veldig sakte, men etter det har tiden gått kjempe fort ❤️

Synes tiden går fortere denne gangen enn sist fordi vi har mye annet å tenke på. Trives ikke så godt med å gå gravid så synes tiden går for sakte sånn sett. Koselig å kjenne ordentlige spark og sånn. Skal på ordinær ultralyd i morgen, og føler vi har ventet en evighet... Er snart 20 uker på vei.

Jeg synes tiden går ufattelig sakte :laughing002
Føler jeg har vært gravid en evighet og er bare halvveis :P men antar jeg blir å synes det går fortere når jeg tenker tilbake på det.
Men dette er min første, virker som dere andre har en fra før, drt kan ha noe å si?

Skal ikke klage da, ingen plager (enda) bortsett fra kvalme de første ukene.

Jeg syntes tiden går fort og sakte. Føler jeg har allerede vært gravid i en evighet(alt for lenge), men samtidig så kan jeg ikke forstå at oul er rett rundt hjørne.

Jeg synes tiden går uendelig sakte. Jeg er førstegangs og har ventet så lenge på å bli gravid, så det føles som en evighet allerede. Dessuten har jeg en del plager og er sykemeldt, så det gjør kanskje at tiden går saktere.

Jeg synes tiden går ufattelig sakte :laughing002
Føler jeg har vært gravid en evighet og er bare halvveis :p men antar jeg blir å synes det går fortere når jeg tenker tilbake på det.
Men dette er min første, virker som dere andre har en fra før, drt kan ha noe å si?

Skal ikke klage da, ingen plager (enda) bortsett fra kvalme de første ukene.
Går gjerne tregere med førstemann. Sikkert delvis fordi alt er nytt, men også fordi man ikke løper etter unger :P

Her går tida både tregt og raskt. Syns milepælene kommer raskt på, men at tiden fram mot OUL snegler seg avgårde allikevel.
Prøver som andre å nyte tida med bare ett barn så godt jeg kan.

Syns tiden frem til uke 9 gikk veldig sakte, da var jeg i København og tok NIPT og fikk se lillebror på ultralyd for første gang. Deretter var vi på sommerferie før vi hadde ny ultralyd i uke 13 som del av fosterdiagnostikken ved Riksen. Etter det var det barnebursdag for eldste, vi giftet oss og dro på bryllupsreise, og så var det plutselig tid for ordinær ultralyd i forrige uke da jeg var 18+4. Nå skal jeg ut og reise med jobben to ganger på to uker, og så er det time hos jordmor igjen 1.10 :) Så nå syns jeg at tiden flyr av gårde, veldig deilig i grunnen :)

Går gjerne tregere med førstemann. Sikkert delvis fordi alt er nytt, men også fordi man ikke løper etter unger :p

Her går tida både tregt og raskt. Syns milepælene kommer raskt på, men at tiden fram mot OUL snegler seg avgårde allikevel.
Prøver som andre å nyte tida med bare ett barn så godt jeg kan.

Er nok noe der, jeg ligger på sofaen og ser på tv :laughing002

I sommer gikk tida sakte, med kvalme, dårlig form, masse tid til å kjenne etter og være på nett og Google hele tida.. og samtidig være redd for å miste.

Nå som det er jobbing, høst, hente og levere i bhg, magen vokser fort og det er begynt å sparke livlig, synes jeg tida går altfor fort og har lyst til å bremse. Vi skal gifte oss neste uke og holder samtidig på å lande en avtale med et firma om oppussing av kjøkkenet, så det er liksom alt på én gang. Lengter etter litt mer stille kontemplasjon til å bare kjenne etter, være gravid med litt zen i sinnet :p

Noen dager føler jeg at det går fort, man andre dager ikke. Akkurat nå føler jeg at tiden går sakte da jeg enda ikke har vært på oul og føler den aldri kommer(7.oktober). :)

Synes det går sakte.. Men det er vel fordi jeg er mye dårlig og har rolige dager.

Håper siste halvdelen går super fort!:arghh:

Har det som mange her ser jeg. :D Tiden frem til uke 12 gikk sakte, så har det gått fort, men siste dagene nå frem til OUL neste har gått veldig sakte igjen. Samtidig skjønner jeg ikke helt at jeg snart er halvveis! :woot:

Jeg syns tiden går sakte, men det er nok fordi jeg er hjemme og formen ikke er bra.
Uke 19 i dag, og snart halvveis, gleder meg til å kjenne spark♥️

Back
Topp