November!!!! Er åpnet!!! det er bare helt utrolig hvor tiden flyr !! tilogmed for oss som har termin sist i juli,det føles helt hærlig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg trodde også jeg leste feil så jeg var usikker på om jeg skulle klappe i hendene å juble over att nok enn mnd var overstått men neida å tilogmed de i Mars forumet har sånn smått begynt å fått sine små juuublerTrodde jeg så feil da noen snakket om at de skulle flytte inn i novemberforumet [emoji16] Nå er vi jo snart halvveis og vel så det, alle sammen [emoji4]
Da gjør det jo nesten ikke noe at jeg ble flyttet 8 dager etter ul [emoji23]Ja jeg trodde også jeg leste feil så jeg var usikker på om jeg skulle klappe i hendene å juble over att nok enn mnd var overstått men neida å tilogmed de i Mars forumet har sånn smått begynt å fått sine små juuubler
Ble du flyttet tilbake ? 8 dager er jo egentlig ingenting når man tenker sånn på detDa gjør det jo nesten ikke noe at jeg ble flyttet 8 dager etter ul [emoji23]
Haaahaaa ja det er aldri så galle att det ikke er godt for noe;D reiser han til å fra jobb kanskje? vi tenkte på akkorat samme viset siden gubben jobber offshore men nå har han fått fyken så nå er jeg likegyldig til termindato i den forstandJepp, hadde egentlig 12. [emoji5] Ble litt skuffa der og da, hadde regnet med å bli flyttet 3 dager. Menmen, det passer bedre med turnusen til samboeren min nå, så han syntes det var helt perfekt [emoji16]
Jepp, offshore han også [emoji5] Baah, det der pokkers oppsigelsesspøkelset altså [emoji17] Broren min jobbet også offshore, han fikk fyken for halvannet år siden. Det ser ut til at samboeren er ganske trygg, han har kommet seg helskinna gjennom ganske mange runder nå. I tillegg er han ansatt i det rederiet som kjøper opp de andre rederiene [emoji13]Haaahaaa ja det er aldri så galle att det ikke er godt for noe;D reiser han til å fra jobb kanskje? vi tenkte på akkorat samme viset siden gubben jobber offshore men nå har han fått fyken så nå er jeg likegyldig til termindato i den forstand
Ja nå er jeg egentlig bare glad det er over.. stakkars folk med ett sånt lass av bekymringer over skuldrene i månedsvis! heldig han er som har sluppet unna,får bare håpe det blir bedre tider nå så ikke hele Norges olje-bemanning sitter på NavJepp, offshore han også [emoji5] Baah, det der pokkers oppsigelsesspøkelset altså [emoji17] Broren min jobbet også offshore, han fikk fyken for halvannet år siden. Det ser ut til at samboeren er ganske trygg, han har kommet seg helskinna gjennom ganske mange runder nå. I tillegg er han ansatt i det rederiet som kjøper opp de andre rederiene [emoji13]