Tiden flyr

AuroraBorealis

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Junilykke2018
I går kveld fikk jeg en liten aha opplevelse.

Ferien er over, tilbake på jobb i dag.
3 mnd. For å lære dem alt, slik at dem skal klare seg uten meg i permisjonstiden.

Det er 1 uke igjen av august.

Litt over 2 uker til jeg blir ett år eldre.

Etter det er det en uke til jordmor.

Så en uke etter der. 3D ul.

Så blir vi uten dusj i ca 3 uker.. og små kaos hjemme. Da badet skal renoveres. Da er oktober borte.

Så er det ca 2 uker til til min kjæres bursdag og høygravid.

Juleforberedelser i butikk og deretter permisjon.

Dette går fort... ukene flyr av bort. Snart er gullet i hendene. 3 mnd høres lenge ut. Men når man ser på hva som skjer i ukene. Så er det plutselig borte.

Venter på årets Julegave<3

Ja det e helt vanvittig som tiden flyr! :) og godt e det! :)
her skjer det en del i september, men utenom det så flyr dagene med å ta meg av 1åringen min :) hehe

Huff ja her også blir det maraton høst før permisjon begynner 14.november.
Og med en mann som skal bedrive litt elgjakt i nesten 6 uker i høst, blir det nok å stri med for en gravid alenemamma;)
Jeg begynte faktisk i helga å se etter hvor mye det koster å få ett firma hit for å ta storvask og vinduspuss før jul...

Hehehe. Jeg begynner å sttesse med at jeg må strikke hentesettet og vognteppe :p
(luksusproblemer).

Det er helt vilt å fort tia går denne gangen!! Må begynne på julegavene snart, godt å være ferdig med de før mini kommer :) I tillegg så er det veldig stor sjans for at han kommer tidligere enn desember, alt ettersom.. legen snakket om i uke 36/37, og det er jo allerede begynnelsen av november! :0 det er jo ikke lenge til i det hele tatt!!

Ja, tror høsten kommer til å gå kjempefort!! :)

Heldige dere som har masse som skal skje. Her syns jeg tida går så seint. Føler sommeren har vært så lang at jeg blir nesten dårlig bare av tanken. Vil ha høst og kaldt. Kos inne, litt nye farger i stuen og nye kubbelys ol. Hehe.. Har lyst å bytte ut gardinene med heise gardiner :)
Men her er energien på bånn og jeg blir fullstendig utslitt av ingenting. Så kan bare sitte å drømme om alt jeg har lyst til å gjøre. Å håpe at tiden flyr snart :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Huff ja her også blir det maraton høst før permisjon begynner 14.november.
Og med en mann som skal bedrive litt elgjakt i nesten 6 uker i høst, blir det nok å stri med for en gravid alenemamma;)
Jeg begynte faktisk i helga å se etter hvor mye det koster å få ett firma hit for å ta storvask og vinduspuss før jul...
Vurderer det også. Siden det er så tungt og kjedelig. Funnet noen priser?

Det er helt vilt å fort tia går denne gangen!! Må begynne på julegavene snart, godt å være ferdig med de før mini kommer :) I tillegg så er det veldig stor sjans for at han kommer tidligere enn desember, alt ettersom.. legen snakket om i uke 36/37, og det er jo allerede begynnelsen av november! :0 det er jo ikke lenge til i det hele tatt!!
Shit. Glemte gavene litt. Troe keg må skrive en liste og henge på kjøleskapet så jeg for roet meg ned.

Heldige dere som har masse som skal skje. Her syns jeg tida går så seint. Føler sommeren har vært så lang at jeg blir nesten dårlig bare av tanken. Vil ha høst og kaldt. Kos inne, litt nye farger i stuen og nye kubbelys ol. Hehe.. Har lyst å bytte ut gardinene med heise gardiner :)
Men her er energien på bånn og jeg blir fullstendig utslitt av ingenting. Så kan bare sitte å drømme om alt jeg har lyst til å gjøre. Å håpe at tiden flyr snart :P

Termin 22 Desmeber 2014
Venter Gutt

Bruker App

Ja, høsten er VELDIG velkommen!! Vil ha både kulde og innekos :p <3 <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Shit. Glemte gavene litt. Troe keg må skrive en liste og henge på kjøleskapet så jeg for roet meg ned.

De aller beste julegavene er fikset da <3 hehe

Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app

Dere som får baby tidlig ut kan få laget bildeforstørrelser som dere kan gi til jul. :D

Back
Topp