Tiden flyr!

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Bare jeg som synes tiden går veldig fort?

I går kom jeg over ei venninne som har termin i august og publiserte det på Instagram. Jeg syntes det virket så veldig tidlig, hun kunne ventet til etter 12 uker liksom :p Så ser jeg her inne at september-gruppen er full og at Oktoberdamene snart flytter inn :o

Fant også ut at mitt svangerskap er 60,7 % fullført og 110 dager til termin.

Veldig glad for at alle ting er i hus nå som bekkenløsningen kom :p

Flere som har fått noen aha-opplevelser?
:D

At det ikke er mer enn tolv uker til permisjonen starter og at det er en ny opplevelse i prosjektet mitt at det er en deadline som ikke kan skyves utover i tid :P

Syns tiden er begynt å gå sakte nå, sikkert fordi jeg er ferdig med all handlingen og ikke har noe mer å kjøpe til vesla...17 uker til termin,119 dager, syns jeg er veldig mye!

Her går tiden fort, termin 9 Mai, har alle store ting igjen å handle pluss nesten alle små. Men aha opplevelsen er å se på appen, statistikk og ca størrelse på babyen. Begynnervå vokse til inni magen<3 Men allikevel føler jeg at jeg har god tid... Hehe, nyter tiden rett og slett. Er sykemeldt 90% grunnet bekkenløsning, men dagene går fort likevel. Sover litt frempå, da det blir mindre søvn på nettene og alltid noe å gjør mellom pauser i stolen...

Var på gravid trening i går, føler at jeg ikke er så langt på vei selv om det nermer seg. Snakket med ei som var 12 uker på vei, fikk da sjokk over at jeg faktisk er 3 Mnd lengre på vei;)

Vi fikk litt sjokk her om dagen, fant ut at vi burde ha en bag pakket og klar innen April! Det er jo bare litt over 2 mnd til! Føler det er veldig snart og er ikke klar for dette...selv om det meste er kjøpt, så er det fremdeles så mye igjen å gjør. Har ikke fått malt barnerommet og kjøpt alt til det. Trenger også å kjøpe hodegavl/nattbord til soverommet vårt slik at vi kan ta ut de gamle nattbordene og gjør plass til vuggen hennes i vårt rom. Har ikke meldt meg inn å hentet gratis pakker osv. Det er jo fremdeles mye vi kan få gjort på to mnd, men samtidig går tiden fort. Spesielt med tanke på min sneglefart : P Men samtidig så er jeg litt klar til å få kroppen min tilbake. Skjønt det er herlig å kjenne bevegelsene hennes så er det ganske tungt å gå rundt å drasse på alt ;)

Vi er jo snart inn i februar mnd, så er ikke så leeeenge igjen viss jeg ser sånn raskt over det, men viss jeg fokuserer på selve tallene så er det lenge syns jeg :p Jeg skal egentlig bare vere glad for at det er en stund igjen enda, vi har et helt nytt kjøkken fra HTH som står klart til montering, først må vi sortere ut det gamle kjøkkenet for alt som er i skap/skuffer, før vi skal begynne å rive + legge nytt gulv før selve monteringen :p

Her er det litt under 12 uker til fødsel! Har sååå mye å gjøre før den tid at jeg blir svett!!

ja sa til mannen min i dag att nå begynner jeg og bli stressa jeg.15 uker til termin:) wææææææææ,stressa...
Skjer noe hver helg nå frem til 20 mars, med reising,bryllup,bursdager osv..plutselig ligger jeg og føder og vi er i mai tenker jeg?:) Egentlig veldig greit att det går fort, for jeg er klar for lillebror:) Men ikke klar for fødsel da:(

Ja, helt sprøtt! Er godtnover halvveis, liksom.

Begynner å bli stressa ift barnerommet, skal ikke akkurat stå og skru møbler siste uka... men mamma sier at vi kan hente ting i påska. ...påska, en måned før!!!

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Jeg vet, tiden går fort! Tenk hvis en føder tidlig, en vet jo aldri ;) men da vil de si at en har mindre tid til å forberede seg. Plutselig så står en der med en nyfødt og har ikke rukket halvparten av tingene en hadde planlagt. Vil jo bruke all min tid med henne når hun kommer, og ikke male, montere og slikt :)

Syns tiden går sakte jeg. Og ikke så mye som en body er handlet inn:p
Tiden snegler seg avgårde. Har handlet minimalt enda. Kun en storksak stelleveske... Ikke tror jeg det blir noe handling før 3D ul, da får vi vår tredje bekreftelse på kjønnet. Da bør det være trygt å handle:-)

Jeg syntes tiden går fryktelig fort... Og enda fortere går den, når vi ikke aner hvor vi skal bo:-( Vi leier et lite hus nå, men skal være ute 01.04.... Det er KAOS i hodet mitt:-/ Og jeg kunne godt tenke meg at tiden kunne fryse:-p

Jeg syntes tiden virkelig flyr forbi nå. Jeg er 100% sykemeldt pga bekkenløsning så jeg vet ikke hvor dagene blir av når jeg bare går rundt å surrer hjemme. Begynner å bli litt stressa av alt som må kjøpes og forbredelser til fødsel og ettertiden. Jeg er heldigvis ferdig med alle de store dyre tingene:)
Bare 100 dager igjen nå, herrigud:smiley-ashamed004

109 dager igjen til ul termin, litt kortere til mens termin (håper han kommer til første termin!) :) Har alle de store tingene i hus, og har kommet godt i gang med sorteringen etter storebror. Har i grunn alt for masse. Tar litt etter litt, å får vasket og lagt på plass. 100% sykemeldt pga bekkenløsning her også. Heldigvis blir dagene lysere og lysere... hjelper på humøret i allefall :)

Back
Topp