Tiden flyr!!

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Jøye meg så fort tiden går!Jeg begriper det nesten ikke, snart helg allerede:eek:
Jeg føler liksom det var mandag i går, så er det allerede torsdag...jeez liksom:P

Jeg føler tiden nå er en drøm, og vi koser oss virkelig...prøver få med meg vært eneste bittelille steg i utviklingen hans:) Det sies jo at når man koser seg, så løper tiden nærmest fra deg...kanskje derfor da;)? tihi..

På kalenderene våre kan vi allerede lese 5.des, utrolig!!! Snart er julaften her liksom, første julen med Oliver James!! Begynner jo nesten grine bare jeg tenker på det:P...

I tilegg er det selvsagt masse som skjer om dagen, masse besøker frem mot jul..pynting og innkjøp av gaver.
Denne uken har vært hektisk, men så god. Herlig besøk hos venninne på mandag, Oliver var som vanlig en drøm å ha med seg. Tirsdag var vi på en lengre trilletur, ellers var det kos innom hus. I går var det jo 6 ukers kontrollen, og veslegutt var sååå flink!! Mamma var så stolt. Alt fint med han, og mamma kunne puste lettet ut...Selv om det selvsagt ikke var noe tegn til noe gale på forhånd, skal jeg innrømme jeg hadde en liten klump i halsen...tenk hvis,tenk hvis. Han smilte til legen, som forøvrig var en usedvanlig hyggelig og flink mann!
Så var vi jo med verdens beste svigermor/farmor på 5,5t shopping, og igjen...veslegutt var en drøm!! Aldri har shopping vært så gøy som med han...Jeg fant den kuleste hettegenseren til han i grått på cubus med liksom en jeansgenser trykket på, skal vedde på han blir den kuleste gutten med den ja!! :D

I dag er det virkelig ruskevær her i Bergen, så tror ikke det blir trilletur i dag...selv om både jeg og pappan har gått til innkjøp av helly hansen regneutstyr;)...Oliver elsker nemlig å kjøre bil også, så da får det bli en lengre biltur. Senere på kvelden blir det opp i badekaret hans. Det er pappa som er bademester, mens mamma står i bakgrunnen å nyter synet av disse to herlighetene!! Så sier pappa, "ferdig", og mamma holder frem håndkle(selvsagt et slikt søtt et med bamsehette). Veslegutt smiler, han elsker bade!! Tenk oss på babysvømmig!!! Åhh som vi gleder oss<3<3<3

I helgen er det fam.besøker bl.a. og jeg tenkte ta gullet på peppekakedrakten sin!! Vi skal jo tross alt lage peppekakehus! ;)

Jeg er bare så forelsket i veslegutt!! Så måtte få dette ut og skrive om hvor fantastisk han er!!:D :rolleyes:

Håper dere føler det mye det samme jenter!! Og siden det snart er helg, passer jeg på å si det nå:

GOD HELG JENTER!!

CIMG2298.JPG

Så fin han er :D godt å høre dere koser dere!

Å være mamma er over all forventning! Trodde ikke jeg skulle bli så forelska og glad i en liten person :)

Helt enig i at tiden flyr, på mandag var Mie allerede 8 uker :o syns ikke det er lenge siden jeg lå her med en svær mage og følte at jeg aldri kom til å bli mamma (3 uker før termin) og det er allerede snart 12 uker siden!!! Viktig å stoppe opp og nyte all kosen og tiden med den lille, for plutselig er de ikke babyer lenger. Men, jeg gleder meg også sånn til å se utviklingen hennes videre :) hennes første ord, skritt og alt sprellet vi skal finne på :D

Vi bruker tiden på trilleturer, julegaveshopping, besøk og masse kos. På lørdag skal jeg endelig til frisøren igjen :D og så skal vi på julebaking med farmoren og tanta til Mie :)

ImageUploadedByBV Forum1386241077.995429.jpg vakre lille <3

Ønsker deg og alle som leser dette en gooood helg :)

Ja tiden går altfor fort når man koser seg. Hater det! Vil bare stoppe tiden og holde henne liten jeg,så vi 2 kan kose oss hjemme for alltid, tehe.
Elsker å våkne opp hver morgen når hun er så blid, gliser så gommene kommer frem og vi snakker og koser oss litt i sengen før vi står opp. Og ekstra kjekt i helgene når pappaen får våkne opp med oss og se hvordan hun er. Mye han går glipp av på de timene han er på jobb:(
Ellers har lille gullet vært så enkel de siste dagene og sove i 6-7timer på natten i strekk!! Mye våken på dagen da, så blir mye bæring og hun får mye oppmerksomhet, men det gjør ikke noe når hun sover så lenge på natten. Også er hun for det meste blid og glad, griner veldig sjeldent sånn egentlig.

Ja tiden flyr! lille her blir 8 uker på lørdag! Passer på å nyte hvert sekund, for jeg vet det går så utrolig fort, og at dem snart er store! Føles nesten som i går at jeg fikk eldste, og hun blir 5(!) i begynnelsen av februar! Går nok enda fortere med nr 2, så her skal tiden og permisjon virkelig nytes til det fulle!=)

Han er bare så nyyyyyyyydelig :D Dere har jammen gjort en god jobb der altså ;)

Du har helt rett!!! Dagene og ukene flyr unna som bare det. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an :p Må passe på å nyte hvert eneste sekund for de er borte før man rekker å blunke noen ganger :)

Er så deilig å lese om hvor fantastisk man har det :) Det er jo ingen selvfølge at alle får det sånn :( Skulle gjerne bestemt at alle skulle fått babytiden akkurat sånn de så for seg og ønsket, men sånn er det ikke, derfor gjør det godt å lese om de som faktisk har det også :D

Ha en super helg :D

Han er bare så nyyyyyyyydelig :D Dere har jammen gjort en god jobb der altså ;)

Du har helt rett!!! Dagene og ukene flyr unna som bare det. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an :p Må passe på å nyte hvert eneste sekund for de er borte før man rekker å blunke noen ganger :)

Er så deilig å lese om hvor fantastisk man har det :) Det er jo ingen selvfølge at alle får det sånn :( Skulle gjerne bestemt at alle skulle fått babytiden akkurat sånn de så for seg og ønsket, men sånn er det ikke, derfor gjør det godt å lese om de som faktisk har det også :D

Ha en super helg :D

Hehe,tusen takk:D
Jeg har en usedvanlig kjekk mann,så da blir det ikke så vanskelig;)Han er mest lik på han så;)
God helg ja:)

Back
Topp