Tiden flyr!

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Nå er det kanskje bare 10-11 uker igjen til jeg føder! Tiden flyr!
Hvordan rekke alt vi hadde tenkt til?
Litt heldige da, at storesøster får sommerferie om ca. 10 uker. Slipper å tenke på at hun må hentes på skolen osv. ;)

Dere som har termin tidlig i juli kan jo føde enda tidligere! ;)

Ja tiden flyr! Rart å tenke på at det e så kort tid igjen allerede! :P
Håper bare formen holder seg som den er frem til Juli så storebror får en fin miniferie :)

Tanken har streifet meg også ;) Spesielt når ei venninne akkurat fødte 4 1/2 uke før termin. Bør kanskje få malt ferdig gutterommet og handlet seng ;)

Ja,jammen sant det... 11 uker til termin,så bare 8-9 uker til det er "innafor" normalen at det skjer... Håper gutten min holder seg i magen til iallfall 1.7., så vi får lengst mulig permisjon sammen med ham <3 Men de er ikke så lette å bestemme over disse små!

Ja jeg kjenner på det at vi begynner å få litt dårlig tid nå til å få satt i gang med barnerommet.
Holder på å rive og lage soverom til de to nest eldste i kjelleren så vi kan ta det ene rommer de nå har opp til barnerom.
Om han skulle komme før så er det ingen krise da han kommer til å sove inne med oss i starten likevel.
Men det er jo greit å ha tingene og klærne hans samlet på ett rom. ;)
Regner med å ha kjelleren klar innen 2 mndr. Håper det går fortere.
Jeg er bare SÅÅÅ klar for å begynne på barnerommet :)

Å huff :P
Har handla en pakke med gulpekluter og det er alt :P Menstermin er 10.7 og ul termin er 13... HUff :P

Slik har jeg faktisk ikke tenkt på det.. er vel på tide å gjøre forskjellig snart:) tiden går utrolig fort.. og bra er det:p

Her har gubben litt skrekken for å måtte handle 'alt' selv, etter å ha hørt om en far som måtte nettopp det da dama fødte for tidlig. Skrekken er vel å måtte handle amneinnlegg og slikt... Så dermed har jeg fått masse hjelp til handling / beslutninger nå, så vi har det viktigste klart før min eksamensperiode. Ellers trenger vi nok litt mer tid før vi er klare - tanken på å bli en til er såpass uvant, så fødsel føles ganske fjernt enda. Har jo ikke termin før 23.7,så det er jo ei stund etter de første her på forumet...

Back
Topp