Tiden flyr...

ella1

Gift med forumet
..og nå som barna er født,er det noe du angrer på under graviditeten?
Noe du ville gjort annerledes,eller gjorde du noe du kanskje ikke burde gjort??...[8D]

Jeg brukte aldri gravidbelte når jeg var ute å kjørte
jeg var ikke så flink med kostholdet på slutten av svangerskapet
..var heller ikke videre flink med vitamintilskudd

det jeg gjerne skulle ha gjort annerledes ,..var å slappe av mer på slutten...(men en er jo så gira[8D])

men DOG,-jeg sluttet å røyke og gikk turer nesten hver eneste kveld[:)]

Hva med dere?

Skulle ønske jeg trente mer i graviditeten og gikk mer tur. Så skulle jeg ønske at jeg nøt graviditeten litt mer i slutten, jeg gleda meg sånn til å treffa lille tulla mi så jeg ville bare ha henne ut - nå vet jeg at neste graviditet skal nytes til det fulle - helt til barnet er ute, no stress [:)]

Er glad for at jeg kuttet snusen før jeg ble gravid (for vi prøvde jo), og er glad for at jeg ikke utsatte babyen min for fare i svangerskapet [:)]

Jeg sku tatt fler magebilder og ikke handla inn ALT av klær og babyutstyr før han ble født. Trodde jo ikke jeg skulle være i form til å gå ut døra før til jul vettu;-)

Mmmm... Nei!
Angrer ikke på noe, da jeg var gravid angret jeg heller på at jeg var det når jeg hang over dass! Trening fikk jeg i form av st jeg fløy etter en 2,5 åring...

Jeg angrer mer på at jeg forsatt godteri festen i mange mnd etter fødsel,Vanskelig å slutte nå!!!

Angrer på at jeg spiste så mye drittmat og snop! Og at jeg ikke var mer aktiv, selv om det var litt vanskelig med bekkenløsning.
Ellers er jeg ganske "fornøyd" [8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

Mmmm... Nei!
Angrer ikke på noe, da jeg var gravid angret jeg heller på at jeg var det når jeg hang over dass! Trening fikk jeg i form av st jeg fløy etter en 2,5 åring...

Jeg angrer mer på at jeg forsatt godteri festen i mange mnd etter fødsel,Vanskelig å slutte nå!!!

Angrer også på godteri spisingen [&:] får nesten abstinenser av en dag uten noe søtt... [8D]

ORIGINAL: mamihe

Angrer på at jeg spiste så mye drittmat og snop! Og at jeg ikke var mer aktiv, selv om det var litt vanskelig med bekkenløsning.

Samme her[:D]
Også angrer jeg på at jeg ikke tok fler magebilder..

ORIGINAL: *Hønemamma*

ORIGINAL: mamihe

Samme her[:D]
Også angrer jeg på at jeg ikke tok fler magebilder..

sign

Back
Topp