Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne gangen så blir det med noen ekstra boksere fra far som jeg kan bruke. Vanlig truse og nattbind har aldri fungert her da jeg har blødd en del. De har «bleier» på sykehuset som er veldig gode så blir å bruke de der også kommer jeg til å kjøpe slike på apoteket som jeg har til vi kommer hjemHei,
Er førstegangsfødende og har blitt fortalt at i tiden etter fødsel så blør man blant annet en del.
- Du som har født tidligere; hva er din erfaring med tiden etter fødsel?
- Hva kan være lurt å ha kjøpt inn? Bind? Store truser? Løse klær?
Så bra at du spør om dette! Individuelle forskjeller vil finnes, men det er ganske universelt at man kommer inn i en barseltid som varer 4-8 uker etter fødsel. Blødninger vil forekomme. Jeg blødde i 6 uker etter begge mine fødsler, men kun de 2 første ukene etter fødslene var det mengder som krevde bleie/nattbind. Etter dette var det dagsavhengig av mengdene..men man lærte fort sin egen kropp å kjenne. Det som tok meg litt "på senga" var alt det andre som rant..Hei,
Er førstegangsfødende og har blitt fortalt at i tiden etter fødsel så blør man blant annet en del.
- Du som har født tidligere; hva er din erfaring med tiden etter fødsel?
- Hva kan være lurt å ha kjøpt inn? Bind? Store truser? Løse klær?
Fikk du støttestrømper for å ha på etter ks på sykehuset? Evt bør jeg ta med det selv?Veldig individuelt ser jeg. Min erfaring etter keisersnitt: blødde MYE i seks uker, brukte sømløse gode truser med nattbind til enhver tid. Svetta mye de første dagene (spesielt på natta), hovna opp ekstremt i føttene som var vondt og ubehagelig (gikk over etter 4-5dager), gode klær som ikke strammer er alltid deilig, fikk ingen barseltårer.
Fikk ikke det, så kommer til å ta med selv denne gangenFikk du støttestrømper for å ha på etter ks på sykehuset? Evt bør jeg ta med det selv?