Bkno3781960
Første møte med forumet
Jeg hadde nylig en spontanabort i uke 11+4. Blødningene begynte for en uke siden idag, men jeg ble satt i gang med misoprostol på sykehuset etter tre dager med blødning og kramper. Det tok en dag på sykehuset hvor mesteparten kom ut og jeg ble sendt hjem. De første to dagene etter dette hadde jeg ikke spesielt vondt eller blødde spesielt mye, men så har det tatt seg litt opp igjen. Nå, en uke etter blødningene begynte, blør jeg enda mye (slik som de to første dagene med mens) og har vondt i korsrygg og en del kramper/smerter i livmor. Det er kommet en del koagler og to "kjøttstykker" - hvor siste kjøttrest kom i går.
Dette er min første abort og sykehuset svarer bare generelt på alle spørsmålene mine slik at jeg sitter igjen og føler meg alene. Derfor vil jeg gjerne høre fra dere som har gått gjennom det samme hvordan dere opplevde blødningene og smertene i tiden etter aborten, gjerne så mye detaljer som mulig. Hvor lenge blødde dere? Hvordan utviklet blødningen seg mtp mengde? Hadde dere smerter i tiden etter aborten?
På forhånd tusen takk for at dere deler <3
Dette er min første abort og sykehuset svarer bare generelt på alle spørsmålene mine slik at jeg sitter igjen og føler meg alene. Derfor vil jeg gjerne høre fra dere som har gått gjennom det samme hvordan dere opplevde blødningene og smertene i tiden etter aborten, gjerne så mye detaljer som mulig. Hvor lenge blødde dere? Hvordan utviklet blødningen seg mtp mengde? Hadde dere smerter i tiden etter aborten?
På forhånd tusen takk for at dere deler <3