Tidelit Graviditet, (btw har tatt med et ekkelt bilde sånn at for de som ikke vil se bilde ikke klikk inn på)

I-40662524

Første møte med forumet
Som sakt beklager for bilde!! Jeg har tatt dette i dag men forteller litt om hva som sjedde: jeg har testet meg for gravidtet den 24 september fikk veldig veldig svak posetiv strek. Teste meg igjen den 25 og fikk litt sterkere men forsatt svak, fikk og 1-2uker gravid og skal egt ha mensen 26-28 så testen stemte me at jeg var 4+3 uker når jeg testet. Jeg teste meg igjen den 26 og de teste ble sterkere begynnte og blø smålig ikke smerter. Nå er det den 28 og jeg teste meg i dag ble enda sterkere i strekene og blør enda men ikke smerter, eneste jeg fikk var kun to små klumper med blod så jeg lurer på om dette kan være en kjemisk abort? Jeg har ingen symtomer på smerter eller storeblødninger og evt om noen har opplevd noe sånnt? Og evt va annet kan dette være? Eller er dette bare en form for at kroppen ikke er vandt med å ha noe i seg? Siden jeg tok ut på p-staven 5 august så har jeg gått på prevensjon siden 15 års alder.IMG_9370.jpeg
 
Last edited:
Det kan gå begge veier når du blør, dessverre. Det eneste du kan gjøre så tidlig er å vente og se, evt be legen om blodprøver med noen dagers mellomrom og se om hcg stiger eller synker.
 
Back
Topp