tidelig UL

MaiMamma2010

Forelsket i forumet
Hei den som kan svare..

Leser om så mange her som er på tidlig UL ... Da er mitt spm. Hvorfor det?
Er det pga tidlig komplikasjoner? Og gjør dere det privat?
Jeg skal til legen i morgen da er jeg 6+3 ....håper jeg... Jeg kjenner veldig
godt at hvis fastlegen bekrefter at jeg faktisk er gravid, så vil jeg ikke kunne
vente i tre måneder til før jeg får se med egne øyne at alt er bra .....

Jeg har ukentlig ul og har vært på 4 allerede pga diagnosen habituell abort. Blir "medisinert" med en masse i håp om å ikke miste fler. Så derfor ukentlig ul for å følge med på om den fortsetter å utvikle seg å leve inni der.

Det er litt artig å lese for det er ganske mange nye som spør. Ikke det at jeg ikke vil svare for jeg svarer villig jeg, men jeg blir nesten redd for at andre skal bli lei av å lese hver gang jeg skriver det[:D]

Samboeren min og jeg ble utredet for barnløshet og jeg har fått hormoner for å klare det. vi går til privat lege og han vil gi oss ul og mer oppfølging. Jeg skal i morgen på min andre ul. det skal bli veldig spennende.

Jeg har mistet tre ganger tidligere,fikk diagnosen truende abort igjen for litt over en uke siden. Går derfor til ul hver uke nå for å følge utviklingen,jeg bruker Crinome som "medisin".

Vi har gjennomgått prøverør, og da får man UL i uke 6-8.

ORIGINAL: Thorgers

Jeg har mistet tre ganger tidligere,fikk diagnosen truende abort igjen for litt over en uke siden. Går derfor til ul hver uke nå for å følge utviklingen,jeg bruker Crinome som "medisin".

Mener du Crinone eller er Crinome noe annet?

Pga 6 tidligere spontanaborter.. Så blir jeg fulgt opp med tidlig UL..
Men jeg kommer også til å bestille meg privat litt senere, man får mer ut av en ul time hos en privat enn på ett stresset sykehus..

Jeg vil også ha UL, syntes det er altfor lenge å vente 17 uker jeg da.
Men det er jo nesten umulig å finne gynekolog med ledig time her[:(]

Her har vi bestilt tidlig, privat UL rett og slett for at vi kan. Når vi har muligheten til å få se om ting ser ok ut før den ordinære, så velger vi å gjøre det!

ORIGINAL: janpanmarsipan

Neida skrev feil sorry...

ORIGINAL: janpanmarsipan

Neida skrev feil sorry...

Crinone tar jeg også, og albyl-e, fragmin sprøyter og metformin.[8D]

Back
Topp