Hei. Jeg tenkte ta tidelig ul bare for å se at alt et på plass. Se at fosteret er i livmoren. Noen som har hatt utenfor livmor før? Føles det som ved vanlig graviditet? Rart alt en beskymrer seg for.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er liksom det og om det er noe galt som beskymrer en. Huff.. Hater å beskymrer meg.Graviditet utenfor livmor skal du merke i løpet av de første ukene ved mye smerte på den ene siden og blødninger. Nesten ingen svangerskap utenfor livmor lykkes. Jeg bekymret meg også og leste meg opp litt![]()
Hvor tidlig merket du det da?Jeg har hatt utenfor livmor å det er helt forferdelig sterke smerter å blødningerå smertene gir seg omtrent ikke
Er 6+2, men har ikke noen symptomer og da blir man litt gal xp Hehe..Ikke bekymre deg for det om du ikke kjenner smerter. Som flere skriver vil det være svært smertefullt relativt tidlig.
Jeg mistenker at jeg hadde en exu et par måneder før denne spiren. Da hadde jeg veldige smerter og småblødninger allerede før IKM, før det så ut til å løse seg selv med normal mens/abort. Var ikke i tvil om at det var noe "galt" iallfall, så jeg tror ikke du trenger å være redd for det uten smerter, iallfall om du er 6-8 uker og ikke har kjent noe...
Er 6+2, men har ikke noen symptomer og da blir man litt gal xp Hehe..
Joda, man blir fort beskymret av detDa er du heldig![]()
skal ikke på tidlig ul uke 7+2. 11 jan. Er så fryktelig lenge til.. Disse ukene kommer til å gå i sneglefartHåper alt er bra daJeg hadde i går nesten 39 i feber og smerter høyre side. Ingen blødning. Var først på legevakt også til en gyn lege på sykehuset for innvendig ultalyd. Jeg er 5+0 i flg siste mens.
Hun kunne finne antydning til et fosterannlegg og en liten hvit prikk inni der. Kunne være et foster men ennå fortidlig å si.
Hun fant heller ingen tegn på graviditet uten for livmoren.
Er alikevell redd for at dette skal/har gått galtskal ikke på tidlig ul uke 7+2. 11 jan. Er så fryktelig lenge til.. Disse ukene kommer til å gå i sneglefart
Jeg hadde i går nesten 39 i feber og smerter høyre side. Ingen blødning. Var først på legevakt også til en gyn lege på sykehuset for innvendig ultalyd. Jeg er 5+0 i flg siste mens.
Hun kunne finne antydning til et fosterannlegg og en liten hvit prikk inni der. Kunne være et foster men ennå fortidlig å si.
Hun fant heller ingen tegn på graviditet uten for livmoren.
Er alikevell redd for at dette skal/har gått galtskal ikke på tidlig ul uke 7+2. 11 jan. Er så fryktelig lenge til.. Disse ukene kommer til å gå i sneglefart
Krysser fingrene for at det går braHvis man ønsker å ta tidlig UL i oslo, hvor er det rimeligst?
Takk for tipsOslo jordmor og ulyralydklinikk har gode priser![]()