Tida går så treeeeeegt.....

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Er ikke 12 uker før starten av juni, vil jo fortelle det til ALLE! NÅ!! :D
Med 1.mann klarte vi ikke å holde oss og fortalte det til alle med en gang. Nå har vi bestemt oss for å holde oss så lenge som mulig, til ca uke 12. Skjønner ikke hvordan det skal gå! Vi er jo masse sammen med andre i helgene og alle ser jo at jeg ikke drikker. Tror vi allerede er bøsta hos noen, men de sier iallefall ingenting:)
Magen tror jeg holder seg "normal" noen uker til i det minste.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Samme her :) Forrtalte det tidlig til nærmeste familie med de andre to, så denne gangen mååååå jeg klare å vente til uke 12!!! :rolleyes: Haha, det er ikke lett =)

Åsså den bekymringa..... :confused:

Ej he ikkje klart å vente... he sakt d til nærmeste da, og nokre venna.... men d e no soooo lenge til hehe

mor til to gull, 05 og 12

Vet hva du mener hahaha.

Skulle vente lenge vi og.. Nesten alle vet det :p

Sist fortalte jeg familien med en gang, da føltes tiden etterpå veldig lang.

Nå stynes jeg tiden går fort, blir værre på slutten når man bare venter på å møte den lille!!

27.12.14
02.06.10

Det går seint.. vanskelig å holde skjult noe du tenker på hele tiden!! Minsten her er snart 4 så alle venter jo på det.. en sa i desember 12 har gjort at folk ikke maser.. men vi giftet oss i mars så nå venter vel folk på ny graviditet! :eek::cool::D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe, vi er mange her som venter med deg, så du er ikke alene :p nå forteller vi det til folk vi møter da vi har sett at det er liv.. så da klarer ikke vi holde oss :p så vi er vel halvveis offentlig i grunnen!

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Syns også tia går så sakte. Syns det er en hel evighet mellom hver uke. Men trøster meg med at sommeren stortsett flyr unna nesten før den har begynt. Så enten blir jeg å få en veldig lang sommer i år, som jo er den beste tia på året(syns nå jeg) . Eller så går tre måneder av graviditeta veldig fort.

Back
Topp