Tida går så sakte!

Venter på min forsvinnende TR...og tiden går så sakte! Kan jo dessverre ikke begynne med prøvingen før TR tar seg en tur innom. Flere som venter?
 
Jepp! Hadde visst el 3-4 dager før forventa, så er spent på når tr kommer..
 
Ja, venter her også! TR skal komme den 29. dersom alt fungerer som det skal :p
 
Vet ikke når jeg har EL siden jeg ikke har fått TR siden pilleslutt :/ må bare vente å se. Har jo ikke begynt å prøve enda...kjedelig å vente...:(
 
Jeg har begynt på siste pillebrettet nå. Så dersom EL kommer raskt etter pilleslutt blir det mars 2014 baby her. Kjenner at jeg virkelig teller ned dagene nå. Jeg håper jeg aldri får TR jeg, har lyst til å bli gravid med en gang. :p

Grunnen til at jeg ikke vil slutte med p-pillen enda er at vi skal gifte oss og reise på bryllupsreise nå i juni, så da har jeg lyst til å kunne drikke både vin og champagne og det som er med god samvittighet. Dessuten er det kjedelig om jeg blir f.eks. tidlig kvalm og trøtt, og er det i bryllup og på bryllupsreise, så jeg vil være helt ferdig med prosjekt bryllup før jeg begynner på prosjekt baby. Allikevel begynner jeg å bli veldig lei av å ta pillene nå, har så lyst til å prøve på baby snart.:happy093
 
Jeg har sluttet på pillene, men venter med prøvingen. Bruker annen prev. inntil TR kommer. Greit å ha TR før man begynner å prøve så vet man når man kan teste ;)
 
Jeg har sluttet på pillene, men venter med prøvingen. Bruker annen prev. inntil TR kommer. Greit å ha TR før man begynner å prøve så vet man når man kan teste ;)

Det bryr jeg meg egentlig ikke så mye om. Testen er jo like positiv uten TR først dersom man blir gravid med en gang. :p Dersom jeg ikke har hatt noen TR fire uker etter pilleslutt får jeg ta en sånn billigstrimmel en gang i uken eller noe sånt til det eventuelt kommer TR. Jeg håper egentlig at jeg ikke blir så testegærn jeg. Vi skal slutte på p-pillen og kose oss i senga som vi pleier og så får vi vente og se hva som skjer. Jeg slutter for å bli gravid ikke for å tisse på pinner til riktig tid. ;) Og 25 % blir gravid første måneden så da håper jeg det blir oss og. Hihi... Dersom det tar lang tid endrer jeg nok strategi i forhold til testing og alt sammen, men det håper jeg jo egentlig at vi slipper. Det blir uansett ikke noe prevensjon mer etter bryllupsreisen, verken piller eller annet. Da skal alle egg og sædceller få sin sjanse. :)
 
Aller første forsøk. :) :) :) Ingen barn før.

Du da? (Er på mobilen så ser ikke hvis du har signatur.)
 
Her kom hun i dag så nå er det 14 dager til EL og denne måneden skal jeg virkelig bruke EL-tester!!
 
Ja, nå er det vel flere som kommer inn hit ja. Alle som fikk TR i stedet for februar-baby nå utover vil vel ha termin i mars i stedet. :(

Får håpe kroppene våre er våryre nå og at denne deilige sommervarmen hjelper spirene til å feste seg hos alle sammen ved neste EL! Mars 2014! :love7
 
Ja, nå er det vel flere som kommer inn hit ja. Alle som fikk TR i stedet for februar-baby nå utover vil vel ha termin i mars i stedet. :(

Får håpe kroppene våre er våryre nå og at denne deilige sommervarmen hjelper spirene til å feste seg hos alle sammen ved neste EL! Mars 2014! :love7

Blir spennende å følge denne tråden i denne pp'en. Kommer til å følge hver termin tråd frem til jeg blir gravid :) ønske o. En liten er stort!!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Blir spennende å følge denne tråden i denne pp'en. Kommer til å følge hver termin tråd frem til jeg blir gravid :) ønske o. En liten er stort!!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hihi.. Ja, det er veldig spennende hele dette prøve-prosjektet. Jeg trives veldig godt på Før svangerskapet, så jeg kommer nok til å holde meg mest der dersom spiren ikke sitter på første forsøk. Men enn så lenge har jeg en liten tå her inne på mars 2014 siden dette blir første prøveperioden vår og første mulighet, så da har jeg en sånn symbolsk tilhørighet til mars 2014 uansett. :p

Lykke til, håper spiren din sitter denne perioden.
 
Forrige svangerskap kom jeg ikke inn på babyverden før jeg ble gravid :) men syns det er eldig fint å være inne på før savngerskapet :) det er flott å møte alle de andre prøverne der ute :) man føler seg liksom ikke så alene :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Håper virkelig på å komme inn hit..Jeg begynner å bli lei av prøvingen og gir snart opp.. 1 år har vi prøvd nå uten noen form for graviditet..Det er psykisk tungt å vente så lenge:(
 
Håper virkelig på å komme inn hit..Jeg begynner å bli lei av prøvingen og gir snart opp.. 1 år har vi prøvd nå uten noen form for graviditet..Det er psykisk tungt å vente så lenge:(
Ja, det kan fort ta litt tid, forstår den. Bruker dere el tester?
 
Dette blir vårt tredje. Av erfaring bet jeg at det kan ta tid og vil derfor ha kustus på kroppen min før prøvingen starter :)

Da krysser jeg fingrene for at det ikke tar så lang tid for deg denne gangen. :)

I følge terminkalkulatoren på BV vil de som har el fra og med om 5 dager havne her i mars 2014. Nå nærmer det seg med stormskritt. Veldig spennende tider fremover. :)
 
Jaa:D I dag fikk jeg fertilitetsmonitoren i postkassa. Så rakk akkurat å sette den på denne syklusen - så skal begynne å teste i morgen=) Det blir veldig spennende og se om den fungerer:D
 
Er nettopp ferdig med TR nå, og venter til el skal komme om en liten stund, og dersom jeg blir gravid tror jeg at jeg klarer å skvise meg inn her.
 
Back
Topp