Tida går så sakte.... :) andre med termin i slutten av februar?

Prøverpånr2

Blir kjent med forumet
2 uker igjen til termin, og føles som alle rundt meg har født :) det føles ikke som det blir å skjenoe på en god stund heller :/ Er det flere igjen som har termin i slutten av februar? Hva gjør dere for å få dagene til å gå?:)

Det er sant tiden går ganske sakte ,en blir litt gærn på slutten...jeg er veldig takk nemlig at babyen ikke har kommet enda . hele gjengen hjemme er syke med spysyken og minste mann har høy feber og kraftig halsbetennelse..så jeg håper babyen venter litt.
Jeg har dessverre ikke noe oppskrift på hvordan du får tiden til å gå, må bare finne på noe..
lykke til vidre :)

Har også 2 uker til termin i dag. Men jeg vil nok få mere sjokk hvis fødselen starter før termin... er veeeeeeldig forberet på å gå over!! Har 9 ting i gjen på lista over gjøremål før den lille kommer + at jeg bør ha ført regnskapet for bedriften ferdig. Så h*n kan bare vente en stund til( vil i hvertfall ha med meg cabare`n vi har biletter til om fredag)

Har termin 22.februar jeg.. men jeg er veldig utåmodig. Vil bare ha han her nå! :D Hehe... men er sikker på at jeg går over termin. Så lille prinsen får ta den tiden han trenger <3

termin 29 går med "maserier/sterke kynnere" el kva det no er, wannabe rier hvertfall hehe.... hele dagen og natten lang soooooooeeee vente berre me egentlig hehe

Jeg har også 2 uker igjen. Begynner å bli ganske utåmodig ja Men jeg er førstegangs, og forberedt på å gå over tiden. Regner med hun kommer når hun er klar<3

Tror jeg også blir å gå på overtid :/ tror det skjer i begynnelsen av mars sikkert :) imorgen skal jeg begynne å sy på t lappeteppe til vogna for å få tiden til å gå :)

Jeg har termin 17 februar, men har en følelse av at jeg går over denne gangen også. Herregud så utålmodig jeg er

40 uker på skuddårsdagen jeg, så er litt her å litt på mars forumet.
Håper jo at lille vil komme før. Ønsker ikke noen fødsel den 29, da er det bedre med 1 mars syns jeg.

Men håper jo allerhelst på at lille vil komme snart. Har tidligere fått 10 dager etter termin og 8 dager før, så her er det bare å vente, å ikke ha forventingner for jeg har smertelig erfart å gå over, samtidig som å få før - så venter i spenning.
38 fullgåtte uker nå på onsdag. Det nærmer seg uten tvil!:)

Back
Topp