Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
har visst i to uker at jeg er gravid,og fortsatt er jeg bare 5+4! Syns jeg har hørt at det går så mye fortere med nr. 2,men det må være den siste halvdelen kanskje... Andre som tiden kunne gått fortere nå på begynnelsen?
Ukene frem til uke 12 er seige uansett om det er nr 1-2-3, er nok fordi vi er litt mer bekymret og redd da. men så går det litt fortere frem til uke 32 ca og så går det saaaakte mot termin hehe.
Slik opplever jeg det hvertfall
Ååhh vill også at 12 uke skal komme fort gleder meg masse til å høre fosterlyd og ul gleder meg til resultater fra hver kontroll og at kjæresten min kommer hjem på onsdag å jeg har noen å prate høl i hode om babysaker igjen elsker å være gravid hittil<3
Jeg syntes det gikk fort fram mot uke 12 med Emilie! Og så snegla det seg til uke 18 og ord ul Etter det gikk det passe fort til uke 24 og da bestilte vi 3d ul Og da snegla deg seg fram til den i uke 27+1.... 13 dager senere hadde jeg henne i mine armer :O
jeg også syns tiden fram mot uke 12 går sakte, men håper tiden vil gå "like" sakte når kvalmen gir seg og vi kommer til uke 14-28, slik at vi får tid til å bygge mest mulig på nyhuset hehe
Men synns dagene er ekstra treige akkurat nå, går jo mest i å prøve å få sovet mest mulig, for jo mere søvn, jo mindre kvalme og imellom dette presse i meg litt mat som jeg må prøve å la være å kaste opp bah
Det er nok hele greia med å ikke skulle fortelle det til noen før uke 12 som tar knekken på meg.
Det eeer så lenge det... og jeg suger på hemmeligheter! Skulle helst fortalt det i går...