tida går så saaaakte!

mrs.M

Glad i forumet
har visst i to uker at jeg er gravid,og fortsatt er jeg bare 5+4! Syns jeg har hørt at det går så mye fortere med nr. 2,men det må være den siste halvdelen kanskje... Andre som tiden kunne gått fortere nå på begynnelsen? :)

Så enig.
Føler tiden nesten står stille.
Har så lysst å spole fram noen uker

Enig! Venta berre på og komme over uke 12 og magen kan begynde og vokse! Leeenge igjen :(

Ukene frem til uke 12 er seige uansett om det er nr 1-2-3, er nok fordi vi er litt mer bekymret og redd da. men så går det litt fortere frem til uke 32 ca og så går det saaaakte mot termin hehe.
Slik opplever jeg det hvertfall :P

Ååhh:) vill også at 12 uke skal komme fort:) gleder meg masse til å høre fosterlyd og ul:) gleder meg til resultater fra hver kontroll og at kjæresten min kommer hjem på onsdag å jeg har noen å prate høl i hode om babysaker igjen:) elsker å være gravid hittil<3

Jeg syntes det gikk fort fram mot uke 12 med Emilie! Og så snegla det seg til uke 18 og ord ul :) Etter det gikk det passe fort til uke 24 og da bestilte vi 3d ul :P Og da snegla deg seg fram til den i uke 27+1.... 13 dager senere hadde jeg henne i mine armer :O

syns det går fort jeg!!! :D 9 uker imorgen!! wææææ :D

Ja, jeg syns det går alfor seint... Føler liksom ikke at det er virkelig før jeg får en liten mage og kan fortelle det til venner.

jeg også syns tiden fram mot uke 12 går sakte, men håper tiden vil gå "like" sakte når kvalmen gir seg og vi kommer til uke 14-28, slik at vi får tid til å bygge mest mulig på nyhuset ;) hehe

Men synns dagene er ekstra treige akkurat nå, går jo mest i å prøve å få sovet mest mulig, for jo mere søvn, jo mindre kvalme :P og imellom dette presse i meg litt mat som jeg må prøve å la være å kaste opp :P bah :P

Det er nok hele greia med å ikke skulle fortelle det til noen før uke 12 som tar knekken på meg. :P
Det eeer så lenge det... og jeg suger på hemmeligheter! Skulle helst fortalt det i går... ;)

Back
Topp