Tida går så fort!

Perlemor til 3

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Skuddårsspirene 2024
Er det flere enn meg som synes tida går fort? Snart er vi halvveis i svangerskapet! Sist gang syntes jeg tida sneglet seg avgårde. Og det var evig lang tid til både OUL og i alle fall fødsel. Den er jo rett rundt hjørnet om det fortsetter slik :nailbiting:
 
Jeg synes definitivt ikke at tiden går fort! :confused::wideyed:
Men jeg har troen på at tiden vil gå fortere nå fremover mot jul! Er så mye som skjer de neste 2 mnd at jeg allerede nesten blir litt stressa! :rolleyes::D
Men sånn "kosestressa" da!
 
Både å!
Syntes tida går fortere enn sist (mht det du nevner, rekker ikke å telle ned!), men syntes alikevel det er leeenge til mars! [emoji23]
Gleder meg til permisjonen!
 
Jo.. Men så er dette nummer 3, og jeg har jo allerede barn utenfor magen, slik at tankene ikke kun blir fokusert på den lille. Jeg tenkte på det forrige uke, da jeg ikke oppdaga at jeg var kommet i uke 14 og dermed 2. Trimester etter appen før et par dager etterpå. Med førstemann var jo dette noe helt sjukt, og en stoooor milepæl [emoji23]
 
Kan ikke si at jeg kjenner meg igjen :hilarious: Googlet senest i går: Hvordan få tiden til å gå fortere gravid

Så jeg synes tiden snegler og snegler og snegler seg av gårde.... det er OVER TO MÅNEDER til jul, og så skal jeg vente TRE måneder etter det igjen! haha, klarer ikke å se lyset i enden av denne tunellen.
 
Haha, artig at vi har så ulike opplevelser! For min del er det nok helt sikkert det at jeg har en toåring springende rundt, så det blir ikke så mye tid å bare sitte stille og kjenne på det å være gravid, hehe.
 
Jeg syns det er en blanding. Det har gått fort, men samtidig ikke.
Er mye kvalm, så hvis ikke det går over føler jeg at tiden kommer til å gå himla sakte.
Men etter jul er det bare litt over en mnd til permisjon, så jeg håper tiden til da går litt fort :happy:
 
Det har gått fort, men samtidig ikke. Føler det er litt «død tid» nå frem til overtakelse av hus og jul.. Kommer til å gå treigt frem til da, så vil det vel rase avgårde når det blir så mye å gjøre [emoji85]
 
Syns tiden har gått veldig fort. Overtok splitter nytt hus rett før helgen og flyttet inn igår. Så skal broren min ha baby om 1 mnd tid så blir det jul og så er det bare 1 mnd igjen før permisjon og vips så er babyen i armene ;)
 
Er det flere enn meg som synes tida går fort? Snart er vi halvveis i svangerskapet! Sist gang syntes jeg tida sneglet seg avgårde. Og det var evig lang tid til både OUL og i alle fall fødsel. Den er jo rett rundt hjørnet om det fortsetter slik :nailbiting:

Jeg er både enig og uenig :rolleyes: enkelte dager føler jeg bare raser av gårde, men andre dager snegler seg av gårde.
Synes egentlig svangerskapet har gått fort, for nå er jeg jo halvveis allerede nesten, men allikevel har de siste ukene gått utrooolig sakte, for jeg går og venter på ultralyden :p Den er heldigvis rett rundt hjørnet da, gleder meg til torsdagen kommer:)
 
Akkurat nå synes jeg det går litt sakte.. fortsatt kvalm nesten daglig, selv om jeg kaster opp litt sjeldnere. Og 2,5 uke til OUL. Synes det er veldig lenge siden forrige ul i uke 8!
 
Ja, nå går ukene fort, men bare vent til jul når vi blir feite, vagger og stønner...da går tida sakte da haha
 
nå er mer enn halvparten av svangerskapet unnagjort, det har virkelig gått fort.
 
Back
Topp