Tida går så fort! Og så mye igjen å ordne!!!

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Noen andre som også føler tida går fort?
Jeg går bare hjemme for tiden, noe jeg trodde kom til å bli kjedelig og at tiden ville gå treigt, men tvert i mot! Tiden flyr og jeg aner ikke hvordan jeg skal rekke alt!
Vi har igrunn utsatt alt av innkjøp til nå i januar og februar siden vi ikke har hatt så sinsykt bra økonomi siste året.. Senga blir henta nå i slutten av januar og så hadde jeg tenkt å vente med vogna til midten av februar. Siden jeg var sikker på hvilke vogn vi skulle ha så ringte jeg butikken nå på fredag for å høre på pris og når vi måtte bestille. Da hun sa det ble over en mnd før den kom ble jeg sykt stresset og bare måtte bestille den med en gang! Får den rundt 20.februar og da er det bare litt over en mnd til termin!
Har nå skjønt at jeg må prøve å få så nye som mulig i hus løpet av en mnd nå siden jeg er blitt omtrent sengeliggende pga veldig store bekkenplager og skeivhet i bekkenet. Godt jeg har en flink og snill mann som ordner opp!

29+1 i dag og nærmer seg veldig ultralyd i uke 32 for å kontrollere min foranliggende morkake :-)

Så gøy å endelig komme igang med innkjøpene :) Hvilken vogn har du kjøpt?

Sniker fra mars, men kjenner veldig godt på hastverket. Vi og har utsatt og utsatt, nå er det 6 uker til termin og jeg har fått litt panikk. Nå har vi mye fra bebi nr 1 som kom for 2 år siden, men fortsatt en god del som må ordnes og kjøpes. Iiik.

godt du har en god partner som er flink til å ordne opp for deg da:-)

Kjenner litt på stresset selv nå, var nemlig ferdig med alt innkjøp på denne tiden sist gang. Nå angrer jeg på vogna vi kjøpte brukt da den ikke kan reguleres i håndtaket, så nå må jeg få solgt den og finne en ny :p Har endelig knødd meg til å bestille litt klær, men vi må nok snart ut i butikk og prøve bilstoler i bilen ;)

Jess kjenner meg igjen! Har ikke ordnet noe( kjøpt en body;) og vi pusser opp, jeg skal ta lappen og er ikke i form. Trøster meg med at det går i faser den stressefølelsen.. Var sinnsykt stressa for en uke og to siden men nå har jeg roet meg. Det går bra skal du se! Er det første baby? Her er det nr tre og hun har jo en del etter brødrene. Men må ha vogn og seng og ja.. Er mer stressa for hele huset og kjeller og loft merker jeg.. Rart men jeg merker at jeg har mer lyst til å ha ting på stell enn ellers, og så har jeg så lite energi! Så skjønner deg godt men alt blir jo annerledes når babyene kommer, da er det jo kun dem i fokus( ja pluss resten av familien og huset da;)

Jeg har termin 2.mai så jeg sniker meg fort inn hit;)
Jeg blir utrolig stressa av å vite at det bare er 100 dager igjen. Har kjøpt alle store dyre ting men har så mange små ting igjen at jeg blir helt gal. Føler man aldri kan føle seg helt klart da, vertfall ikke i mitt tilfelle:)

Nå er babyklæra snart vaska klsrt, og klar til å sorteres etter størrelse:-)
Meen er fortsatt nok å gjøre gitt

Jess kjenner meg igjen! Har ikke ordnet noe( kjøpt en body;) og vi pusser opp, jeg skal ta lappen og er ikke i form. Trøster meg med at det går i faser den stressefølelsen.. Var sinnsykt stressa for en uke og to siden men nå har jeg roet meg. Det går bra skal du se! Er det første baby? Her er det nr tre og hun har jo en del etter brødrene. Men må ha vogn og seng og ja.. Er mer stressa for hele huset og kjeller og loft merker jeg.. Rart men jeg merker at jeg har mer lyst til å ha ting på stell enn ellers, og så har jeg så lite energi! Så skjønner deg godt men alt blir jo annerledes når babyene kommer, da er det jo kun dem i fokus( ja pluss resten av familien og huset da;)

Ja er min første! Har arvet mye klærav ei venninne som fikk en sønn i fjor, men så klart mye annet man også trenger :-) hjelper ikke når mamma sier jeg ikke må stresse og at hun bruker som eksempel at da jeg ble født hadde de ikke kjøpt noe, pappa henta vogna og bilstol da jeg var født og ellers fikk de alt i gaver. Jeg vil jo ikke kreve å få så mye gaver, og vil ha det meste på plass før han kommer jeg :-) siden de snakket så mye om gaver så sa jeg at vi ønsket at de skulle kjøpe vogna og det har de gjort ;-) eller betalt, kjøpinga ville jeg gjøre selv så jeg fikk den jeg ville ha :-)

Ja, nå kjenner jeg plutselig at termin ikke er så langt unna. Har ikke gjort noe så langt, men kjenner at jeg må komme i gang snart. Vet bare ikke helt hvor jeg skal finne energien mellom hus og barn og jobb. Men nå skal vi feire 4-års dagen til eldstemann i helga, og etter det skal jeg gå i redebyggingsmodus :)

Back
Topp