Tida går fort...

Gjørdis

Glad i forumet
Nå er jeg kommet til rugedag 13

Synes jeg har vært flink som ikke har sniktesta før

Skal prøve å vente ett par dager til, skal jo ikke ta blodprøve før neste torsdag, å det er sinnsykt lenge til[:@]

Har slitt litt med menssmerter de to-tre siste dagene, og i dag har jeg en dundrende hodepine, så er ganske sikker på at TR vil komme denne gangen også[:@] eller kan det rett og slett være spiren som graver seg fast og gir meg alle disse plagene[;)]? Håper håper...

så flink du har vært da. [;)]
så lenge det var til du skal ta blodprøve da.
er jo vanlig å teste på rugedag 14.

det er ikke sikkert, jeg hadde veldig mensmurringer i flere uker etterpå også.

lykke til

Så flink du har vært som ikke har sniktesta. [:)]
Synes også det var lenge til du skulle ta blodprøve.

Masse lykke til. Krysser fingre og tær.

Det er nok forskjell ifra plass til plass, men på UNN i Tromsø tar man blodprøve tre uker etter innsetting, uansett om det er ferskt eller fryseforsøk.

Men klarer ikke vente helt til neste torsdag, blir nok å ta en liten test her hjemme i løpet av helga.
Kjenner jeg begynner å bli skikkelig gira nå

Det kan jo like godt være en spire som mensen[:)]

Krysser fingrene for det!

Flinke du e å venta[;)]

Krysse alt eg har for deg

ORIGINAL: kate

Det kan jo like godt være en spire som mensen[:)]

Krysser fingrene for det!

Oioioioi! Så fort tida har gått ja[:D] Herlighet! Satser på positiv test hos deg også, det fortjener du!
Gler meg til oppdatering i helga[;)] Krysser fingrene for at TR ikkje dukker opp

ORIGINAL: vestlandsjento

Flinke du e å venta[;)]

Krysse alt eg har for deg

ORIGINAL: [miss]

Oioioioi! Så fort tida har gått ja[:D] Herlighet! Satser på positiv test hos deg også, det fortjener du!
Gler meg til oppdatering i helga[;)] Krysser fingrene for at TR ikkje dukker opp

sign miss her[:)]

Back
Topp