Tida går fort

Jandia

Glad i forumet
Kjære vene alpakka altså så fort tida går.
Nå er det bare 19 dager igjen til termin...

Sååå ufattelig rart å tenke på at jeg snart er mamma.

Den følelsen har jeg også. Tenk, snart er den lille ute i verden![:)] Hele svangerskapet har gått unna i en fei, så jeg vet liksom ikke om vi er helt klare.... Det er jo underlig at to snart skal bli tre her i huset! Føles litt som tre allerede da: den lille er ganske ofte tema nå [:D] Rart å tenke på fødsel om dagen også. Har skikkelig kribling i magen i positiv forstand. Gleder meg rett og slett! Trodde jeg skulle grue skikkelig...

Er rart med det, men her går man nesten 9mnd og gruer seg til fødsel, og når det nærmer seg så gleder man seg... ble litt overraska når jeg fant ut at jeg gleda meg, men jeg kan jo nesten ikke vente her jeg sitter[:D]

Skal få pakka bagen i mårra trur jeg, legen på sykehuset "flytta" terminen min tilbake til min menstermin i dag, så da er jeg jo egentlig 39 uker i dag!!
Får håpe han skreiv det i journalen  min, og at han ikke bare lura meg....[8|]
Men jeg fikk jo time til overtidskontroll 13 mars så.... Trur det liksom ikke helt enda, for det var en vannvittig god nyhet for meg hvertfall[:)]

åssen kunne han flytte termin nå????de sier jo at de ikke gjør det etter den vanlige ul til meg????Jeg har nemelig hatt mens termin 6 feb og ul 11 mars og har en baby som er ca 20 prosent større enn gjennom snittlig!!!!Så dette ender nok med keisersnitt er jeg redd for har litte bekken...hun jeg har på 5år veide 3500 og jeg måtte ha hjelpe til og få hun u\t!!!Vil ikke ha haster keisersnitt uff det ble så ekkelt sist så mistet hun puls og pust så det ble hast med og få hun  ut!!!!!!Begynner og grue meg!!!!!!!!!!

Back
Topp