Tida går fort

Ellemelle92

Forelsket i forumet
Flere enn meg som blir litt overvelda over hvor fort det her går? Fikk litt sjokk når jeg plutselig innså at jeg er i 3. Trimester og leste lista over hva en burde beynne å tenke på nå. Føler meg ikke klar for fødsel eller noe:wideyed: Samtidig som jeg gleder meg skikkelig til å møte prinsen vår :Heartred
Er førstegangsfødende så er jo så mye nytt og spennende med det her. Føler jeg ennå har mye å forberede meg til og finne ut av. Og jeg trodde jo det her hadde gått skikkelig opp for meg nå. Men tydeligvis ikke haha. Men jeg blir vel sikkert klar før det skjer, hihi,hører jo at de fleste er skikkelig utålmodige på slutten, så jeg blir sikkert det samme!:smiley-bounce012
Bare noen tanker jeg plutselig fikk.. ;)

Jepp! Synes det har gått fort til nå. :woot:Og er også akkurat startet 3.trimester. Når det står at fødebagen bør pakkes, merker jeg hvor mye det nærmer seg. :joyful:

Føler også det har gått fort (til tross for de stundene i løpet av dagen jeg har skikkelige smerter pga bekkenet og føler tiden står helt stille)[emoji4] det var jo nettopp nå vi telte ned til tre mnd, nå er det bare tre mnd til.
Har fortsatt en del på "to do" og "innkjøpslista" som ikke er på plass, men vi rekker vel det meste før knøttet kommer:)
Er også førstegangs og alt er nytt og spennende. Lurer veldig på hvordan fødselen kommer til å bli. Hvordan barseltiden blir. Lurer på hvem denne personen er, som driver og dulter, styrer og stadig søker kontakt. Hvordan blir det å være mor til et menneske, vårt barn, vår sønn, som kommer til å være totalt avhengig av oss? Er så mye å tenke på og som du sier mye å være forberedt på. Men svarene får vi jo ikke før vi er midt opp i det, det er litt skummelt. Men som regel går det jo fint med alle nybakte foreldre og deres poder[emoji4]

Så fint at du satte ord på det! Har det akkurat likt for tiden, syns tiden går kjempe fort å har et behov for at dagene skal gå litt senere. Gleder meg kjempe masse til å møte lillegull i magen. ❤️ Men føler meg ikke klar for fødsel, og trenger mer tid til å forberede meg til barseltiden føler jeg. Er også førstegangs, alt er så nytt, skummelt og spennede! Selv om alt vi trenger til gullet begynner å komme på plass så er ikke hodet helt der enda. Graviditeten har gått så utrolig fint til nå at jeg er ikke lei, men regner med at det blir tyngre fremover og at jeg er mer klar for fødsel når det nærmer seg. :) Som babybluum skriver så går det jo fint med andre førstegangsforeldre og deres poder. Lykke til fremover damer :)

Har det akkurat på samme måte! Har stunder der det går opp for meg at jeg faktisk skal bli mor om bare tre mnd og får lettere panikk.... men det blir selvsagt det beste jeg kommer til å oppleve ❤

Det går alt for fort denne gang synes jeg :o selv om jeg gleder meg veldig så er det også skummelt :) dette blir vår nr 2, føler jeg var mer klar sist. Vi har ikke startet oppussing av babyrommet, kun såvidt handlet noen klær bare. jeg føler jeg må sette meg ned å lage en ordentlig liste over hva vi bør handle og ca pris. Vogn skulle vi også bestilt :o
Fikk litt panikk da jeg nettopp gikk inn i 3. Trimester haha :)

Føler også det har gått fort (til tross for de stundene i løpet av dagen jeg har skikkelige smerter pga bekkenet og føler tiden står helt stille)[emoji4] det var jo nettopp nå vi telte ned til tre mnd, nå er det bare tre mnd til.
Har fortsatt en del på "to do" og "innkjøpslista" som ikke er på plass, men vi rekker vel det meste før knøttet kommer:)
Er også førstegangs og alt er nytt og spennende. Lurer veldig på hvordan fødselen kommer til å bli. Hvordan barseltiden blir. Lurer på hvem denne personen er, som driver og dulter, styrer og stadig søker kontakt. Hvordan blir det å være mor til et menneske, vårt barn, vår sønn, som kommer til å være totalt avhengig av oss? Er så mye å tenke på og som du sier mye å være forberedt på. Men svarene får vi jo ikke før vi er midt opp i det, det er litt skummelt. Men som regel går det jo fint med alle nybakte foreldre og deres poder[emoji4]
Har litt på innkjøpslista igjen jeg også, og den lista har liksom vært stort fokus her den siste tida. Så føler jeg har kontroll der, men har glemt helt å forberede meg mentalt og lese meg opp på det som en kan lese om;)
Ja slike tanker har jeg også, og det er vel helt normalt:happy::D

Det går alt for fort denne gang synes jeg :eek: selv om jeg gleder meg veldig så er det også skummelt :) dette blir vår nr 2, føler jeg var mer klar sist. Vi har ikke startet oppussing av babyrommet, kun såvidt handlet noen klær bare. jeg føler jeg må sette meg ned å lage en ordentlig liste over hva vi bør handle og ca pris. Vogn skulle vi også bestilt :eek:
Fikk litt panikk da jeg nettopp gikk inn i 3. Trimester haha :)
Haha «bra» det ikke bare er jeg som har litt småpanikk. Barnerom har vi ikke tenkt på en gang. Vi skal akkurat til å starte opp med oppussing av vaskerom nå, og må flytte ut litt straks (til svigers) siden varmtvannstanken er ødelagt og de snart skal skru av vannet. Så føler at nå kommer alt til å handle litt om det fremover. Heldigvis kan jeg lese litt og forberede meg mentalt på fødsel og tiden etter en tid fremover nå da siden det praktiske står litt på vent. Barnerommet kommer ikke til å bli gjort klar på leenge. Lillegutt må nok sove hos oss en god stund. Vi trenger nok det som skal bli barnerom som gjesterom en stund til.
Lykke til med innkjøp og forbereding :)

Får litt "panikk" ja... har bare 80 dager igjen til termin og hvis jeg må ha keisersnitt så blir det en stund før. Tillegg er alt pakket bort etter gutten, og har ikke kommet langt med å få de fram for å forberede gutten og katten men får vel snart gjøre det [emoji85]

Syns alt med svangerskapet går veldig sakte denne gangen :/

Haha «bra» det ikke bare er jeg som har litt småpanikk. Barnerom har vi ikke tenkt på en gang. Vi skal akkurat til å starte opp med oppussing av vaskerom nå, og må flytte ut litt straks (til svigers) siden varmtvannstanken er ødelagt og de snart skal skru av vannet. Så føler at nå kommer alt til å handle litt om det fremover. Heldigvis kan jeg lese litt og forberede meg mentalt på fødsel og tiden etter en tid fremover nå da siden det praktiske står litt på vent. Barnerommet kommer ikke til å bli gjort klar på leenge. Lillegutt må nok sove hos oss en god stund. Vi trenger nok det som skal bli barnerom som gjesterom en stund til.
Lykke til med innkjøp og forbereding :)
Okey, høres ut som dere ligger dårligere an enn oss baby blir nok liggende inne hos oss en stund, men ønsker å gjøre klart barnerommet nå. Slik at det står klart, også for kosen :)

Tusen takk :) lykke til til deg også :D

Back
Topp