Tida flyr!

Galadriel

Gift med forumet
Marsboerne
Det er allerede født èn baby, og nå kommer det snart Marsbabyer på løpende bånd! :) Jeg har vært med på dette forumet siden Juli, og fy søren så fort det har gått! Det er da virkelig ikke så lenge siden vi hadde et opprop for 12 uker? :) Og i dag er jeg 33+0, og likevel blandt de som har termin senest i Mars. Gleder meg til å se bilder av deres nyfødte små her inne - rett rundt hjørnet nå!

Bra damer - bra gjeng! :)

Last edited:
Ja det er helt utrolig hvor fort tiden flyr. Er blitt 36 uker idag. Og snart poper bebi bildene opp. Hoho

Tenk at vi snart har babyene våre <3 på tide å smekke opp en fødeliste kanskje?

Så koselig skrevet :)

Var ingen tegn til nærstående fødsel hos legen i dag i hvertfall. Livmortappen var lang og lukket.
36uker i dag, ny termin 28/2.

Synes tia har gått kjempe fort, men nå føler jeg at tia går litt saktere siden jeg vet datoen sånn ca når frøkna kommer med ks.

Uff ja.. I morgen er det februar og jeg har i dag 40 dager igjen til termin. Høygravid!!! Syns ikke det er lenge siden jeg testet positivt jeg.

Analyserer alle mulige tegn på fødsel om dagen, selv om hun helst kan vente minst 2 uker til så jeg bikker 37 uker... Men guri malla... Bebisene kommer snart jenter ♥️♥️♥️

Synes tia har gått kjempe fort, men nå føler jeg at tia går litt saktere siden jeg vet datoen sånn ca når frøkna kommer med ks.
Jeg syns også tida går mye saktere nå, men det er nok fordi jeg har mye vondt OG jeg går hjemme og kjeder meg. De siste ukene kommer nok til å rase av gårde uansett, men det kunne godt gått ENDA fortere! ;)

Ja tiden flyr, urolig hvordan vi lengtet etter å passere 12 uker. Nå er det permisjonstid snart for oss alle og babyene vil komme. Er selv en av de seine, så spennende å følge med på dere med termin tidlig i mars.

Synes det går litt fortere nå på slutten, men alt i alt har det føltes som en evighet! Og det er ikke over ennå. Jeg begynte jo i ny jobb bare to uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid, så det føles ut som en evighet siden jeg jobbet på den gamle jobben.
Det kjennes ut som jeg "altid" har vært gravid, jeg har nesten glemt hvordan det er å ikke være gravid:)

Gleder meg veldig til å høre om folk som har født etterhvert da, og håper på mange babybilder:)

Ja tenk nå er det ikke lenge igjen. Jeg er både utålmodig men samtidig nyter jeg også de siste ukene som gravid, det er jo litt stas å gå rundt med mage:) Jeg har ingen spes plager. Og så er det de siste ukene med bare mannen min og jeg. Det er jo så mange kollegaer på jobben hans som sier at "livet kommer til å bli totalt forandret", de skjønner ikke at det skremmer en stakkars førstegangsfar!

Er veldig delt i følelsene om det om dagen. På en måte går tiden i sneglefart, fordi jeg virkelig har begynt å glede meg til å møte prinsessa i magen...og ikke minst er storebror super spent! På den annen side trenger jeg fortsatt litt tid til å ordne siste rest av forberedelser, både babyting og andre ting jeg gjerne skulle hatt på plass før babyen kommer... Så er litt usikker på om de 8 ukene som gjenstår vil gå fort eller sakte... :)

2 måneder igjen til termin, men bare 3,5uker til dato for pasienthotellet blir satt o_O tida flyyyyyyyyyr

føler i det minste at alt er klart nå:) så jeg kan nyte den siste tida hjemme som 2barnsmor

Ja tenk nå er det ikke lenge igjen. Jeg er både utålmodig men samtidig nyter jeg også de siste ukene som gravid, det er jo litt stas å gå rundt med mage:) Jeg har ingen spes plager. Og så er det de siste ukene med bare mannen min og jeg. Det er jo så mange kollegaer på jobben hans som sier at "livet kommer til å bli totalt forandret", de skjønner ikke at det skremmer en stakkars førstegangsfar!

Mannen min sa her om dagen noe som smeltet hjerte mitt helt.
At .. (Dattra) har gitt å gir livet mening. Hun er hans alt. Blir rørt bare jeg tenker på det.
Så tror ikke mannen din har noe å være redd for.

Back
Topp