tid til familien..

lene80

Forelsket i forumet
hvor mye tid har dere med samboer/mann og barn.har dere nok tid eller kanskje dere er mye alene med barna.noen som vil dele erfaringer?

ORIGINAL: !lykkepillen©

Nei.. jeg sitter så mye på internett at jeg har ikke tid til noe familiehygge.

Signerer... når typen er her så ber jeg han underholde tobias slik at jeg kan holde  meg oppdatert på bv...

Junior er jeg med hele dagen fra morgen til kveld.
Men med sambo har vi ikke fått vært så mye med i det siste, han har perioder der han jobber mye.

Men han er flink til og virkelig være her når han er hjemme
[:)]

hvordan er detmed kjærlighetslivet da damer?
her går det trått egentlig[&:]

ORIGINAL: lene80

hvordan er detmed kjærlighetslivet da damer?
her går det trått egentlig[&:]

Det går bra [:)]

Det var det da. Halve året seg jeg ikke sambo, for da sitter han på ei fjøl i Mexico gulfen, men når han er hjemme, ser jeg han når jeg ikke er på skolen. Det samme med guttene. Er så heldig at mamma og pappa passer eldstemann når han er ferdig på skolen, så han får mye besteforreldre tid også[:D]

det går vel sånn passelig... er mye å se til for tida så kjærlighetslivet har blitt satt på hylla til jeg får mere hjelp med husarbeidet![8|] Ellers er begge opptatt av hver vår pc (spilling hos han og jobb/skole hs jeg) og gullet har nok blitt tilsisesatt litt i det siste... men hn minder oss på det ofte at hn er her hn og![:D]

helger er kun for familien og til å være sammen med sønnen min og samboeren min. I tillegg de fleste ettermiddager/kvelder, når vi kommer hjem fra jobb og barnehage. Ettersom jeg studerer ved siden av, går det bort en kveld i uka til det, så jeg prøver å være hard på å prioritere familien foruten studiet. Skulle selvsagt hatt mer tid, men for meg er det viktig å ha en ting ved siden av som er mitt.

jeg er fornøyd med livet sammen med samboeren min jeg. det blir selvsagt mindre tid til å dyrke kjærligheten, men vi er blitt flinkere til å sette pris på de stundene vi har alene. Selv om forholdet har endret seg etter at vi fikk barn, har det ikke blitt dårligere, bare litt annerledes.

Back
Topp