Tid til egenpleie?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
Får du så mye tid til det som du ønsker? Eller er du en av de som aldri får slappet helt av med egenpleie/varm dusj/varmt bad? :)

Hva er egentid? :p Jeg går på do alene en gang per dag, og da sitter jeg gjerne fem minutter ekstra bare for å ha litt tid alene. Får vel nok egentid når barna vokser til, tenker jeg:)

Får tid til å stelle meg litt om kvelden etter at frøkna har sovnet og kanskje litt om morgenen hvis samboeren er hjemme, men aldri noe avslappende bare sånn for kosens skyld, mer en dusj og en tannpuss i all hast :P

Har bare kveldene, men det blir jo noen timer. Men ofte så brukes jo en del av den tiden på husarbeid da. :p

Ja hva er det ja? Når unger har sovna og huset ryddet er jeg helt ferdig og orker ikke annet enn å slenge meg på senga.
Men etterhvert som de blir litt eldre og alt litt lettere, så skal jeg begynne med det igjen:)

Last edited:
Får egentid hver dag ;)

Jeg har den luksusen med at jeg jobber natt, så når alle er på skole/bhg bruker jeg ekstremt mye tid i dusjen flere ganger i uken :p

Slet med å få egentid når kidden var nyfødt, men det var jo bare et blaff! Nå har jeg så mye egentid som jeg trenger og vel så det...

Får så mye egentid jeg trenger :)

Back
Topp