Tid på sykehuset

Aa3

Blir kjent med forumet
Med min første var jeg hjemme igjen ca 1 døgn etter fødsel, ble igangsatt og overvåket og gutten kom ut stjernekikker, fikk også epidural. Så lenge jeg klarte å kjenne at jeg måtte på do av meg selv fikk jeg lov å reise hjem, noe jeg er veldig glad for fordi jeg følte meg kjempe ukomfortabel på sykehuset. Vet andre gjerne blir noen dager, men lurer på om det da er pga komplikasjoner som gjør at en må bli, eller om de fleste rett og slett ønsker å bli noen dager om en får lov? Jeg bor ca 25 min med bil unna så står ikke på det i hvert fall. Hater sykehus og vil virkelig bare fortest mulig ut derfra igjen, en får jo ikke privat rom heller.
 
Jeg har hatt privatrom begge fødsler og forventer vel det denne gangen og. Vi har ligget 50-60 timer tenker jeg. Jeg syns det er veldig greit å være i vår egen boble på sykehuset og heller utsette hverdagen litt :)
 
Fin fødsel sist, men barselopphold fra H. Vil hjem raskest mulig denne gangen, selv om det er nytt sykehus og de tilrettelegger. Hjem til 4 åringen :Heartpink
 
Dette er mitt første barn, og jeg ønsker å være så lenge jeg kan på sykehuset. Nå blir det i tillegg keisersnitt på oss, så syns det er fint å kunne få hjelpen vi trenger lengst mulig før vi skal hjem til hunder og hverdagen. Vi vil få et eget rom, noe som også er veldig godt å tenke på❤️
 
Med min første var jeg hjemme igjen ca 1 døgn etter fødsel, ble igangsatt og overvåket og gutten kom ut stjernekikker, fikk også epidural. Så lenge jeg klarte å kjenne at jeg måtte på do av meg selv fikk jeg lov å reise hjem, noe jeg er veldig glad for fordi jeg følte meg kjempe ukomfortabel på sykehuset. Vet andre gjerne blir noen dager, men lurer på om det da er pga komplikasjoner som gjør at en må bli, eller om de fleste rett og slett ønsker å bli noen dager om en får lov? Jeg bor ca 25 min med bil unna så står ikke på det i hvert fall. Hater sykehus og vil virkelig bare fortest mulig ut derfra igjen, en får jo ikke privat rom heller.
Eg bur over ein time unna sjukehuset. Blei tre dager sist. Ville heim etter to, men på grunn av tester som måtte tas og for å unngå å kjøre at og fram til sjukehuset dagene etter fødsel var det mest logisk å bli. Måtte uansett nokon turer fram og tilbake og ta gulsotprøver. Blir nok like lenge denne gang dersom ting går ca. likt som sist.. sjølv om eg nok kunne tenke meg å reist heim tidligere. Samtidig så får eg jo tid til å bli kjent med barnet aleine på sjukehuset. Når eg drar heim er eg jo også mammaen til ein treåring og må ta hensyn til han også.
 
Fin fødsel sist, men barselopphold fra H. Vil hjem raskest mulig denne gangen, selv om det er nytt sykehus og de tilrettelegger. Hjem til 4 åringen :Heartpink
Samme her. Så skal hjem med en gang det er forsvarlig. Det stresser meg så at bilstolen enda ikke er på plass i bilen, for det kan bety en time mer på barsel enn nødvendig, om samboer må hjem og hente den :schocked028
 
Samme her. Så skal hjem med en gang det er forsvarlig. Det stresser meg så at bilstolen enda ikke er på plass i bilen, for det kan bety en time mer på barsel enn nødvendig, om samboer må hjem og hente den :schocked028
Enig enig. Er alt fint er det rett hjem, og heller frem og tilbake for blodprøven på dag3 evt andre ting :Heartpink
Har du stolen i hus?
 
Enig enig. Er alt fint er det rett hjem, og heller frem og tilbake for blodprøven på dag3 evt andre ting :Heartpink
Har du stolen i hus?
Ja, stolen er i hus. Er ettåringen sin gamle. Og nå har vi leitet frem nyfødtinnlegget som hører til :happy: Så det kommer seg, men kunne god tenkt meg base og stol klar i bilen:smiley-bounce012
 
Er gjerne på sykehuset for litt alenetid med baby og mulighet til å hvile når hun sover❤️ Så dra hjem til søsknene etter det :love7
 
Back
Topp