Tid mellom måltidene

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Hvordan regner dere tida mellom måltidene?? Fra begynnelsen av ett måltid til begynnelsen på neste, eller slutten av ett til begynnelsen av neste??
 
Regner aldri på tiden :) her får han mat hver gang han ber om det selv.. Noen ganger går det 30 min mellom, andre ganger flere timer. Han er alltid fornøyd å sover godt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Regner aldri på tiden :) her får han mat hver gang han ber om det selv.. Noen ganger går det 30 min mellom, andre ganger flere timer. Han er alltid fornøyd å sover godt :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Får mat nå ho vil altså :) synes bare det er litt kjekt for se om det blir litt rutiner ut av det, lettere å planlegge ting litt mer da :)
 
Tid regnes fra starten av ene til starten av den andre.
Selv gir je pup når han vil :)
 
Tenker nok fra start til start, men tenker vanligvis ikke på det. Varier mye hvor lang tid det er mellom måltidene hans, så kan ikke planlegge etter det. Må heller bare ha mest mulig åpent tidsskjema og sørge for å gjøre ting rett etter mat ;p Han får mat når han vil og så ofte han vil :)
 
Tenker nok fra start til start, men tenker vanligvis ikke på det. Varier mye hvor lang tid det er mellom måltidene hans, så kan ikke planlegge etter det. Må heller bare ha mest mulig åpent tidsskjema og sørge for å gjøre ting rett etter mat ;p Han får mat når han vil og så ofte han vil :)

Samme her! Skal jeg på trilletur må det bli rett etter mat om det skal være noe vits.... Men før var det 1,5-2 timer mellom måltidene, nå er det oftere 2-2,5-3 timer :)
 
På dagen er det sjelden mer enn 2 timer mellom måltidene men ca 5-6 timer mellom siste måltid før vi legger oss og første om natta.
 
På dagtid får hun som regel mat når hun er sulten :) På natta regner jeg alltid hvor lang tid der er mellom måltidene og da regner jeg fra hun begynner å spise til neste gang hun våkner for mat :)
 
Back
Topp