Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter nr. 2 ,da. men brukte 7,5 timer fra første ri til ungen var ute sist fødsel. Forventer at det skal ta lenger tid denne gangen da de «glemte» å skru ned dryppet slik at det egentlig gikk for fort...
Det var det jordmødrene som bestemte. Jeg visste vel knapt nok hva drypp var for noeHvorfor fikk du drypp så tidlig? Jeg fikk ikke drypp før jeg hadde hatt rier i 27 timer [emoji30] jeg skal be om å få drypp tidligere denne gangen- det er jo helt forferdelig, så jeg vil gjerne ha det når jeg har energi igjen og ikke når jeg er fullstendig ferdig som sist..
denne gangen gikk det mye fortere! gikk under 2 timer fra 1rie til jeg hadde henne i armene.Første våknet jeg kl 5 av rier. Stod opp dusjet, spiste og gjorde siste ting klart før vi dro til føden var der ca kl10.
Kl 14.35 så hadde jeg henne i armene [emoji4] så ca. 9,5 timer fra første rie.
De sier jeg må være raskt på føden denne gang da de regner med ting går fortere denne gang.
WOW!!denne gangen gikk det mye fortere! gikk under 2 timer fra 1rie til jeg hadde henne i armene.