Tid fra kontrollprøve til oppstart?

*blomsterpia*

Forumet er livet
Juli13-jentene
Om 3 uker skal vi til kontrollprøve av svømmerne til sambo, og om det ikke er skjedd drastiske endringer så blir det icsi på oss.

Noen som har erfaring med hvor lang tid det gikk fra den prøven til forsøket ble satt i gang?
Det dumme her er jo at ferien på sykehuset sikkert ødelegger for forsøk før sommeren...

Hm...er nok enig i det, tror vel neppe det blir noe før sommeren, men det kan jo hende dere har flaks også. Lykke til da håper han har bedre svømmere enn forventet da, lykke til vennen gleder meg til å følge deg på vegen [:D]

Tusen takk snuppa[:)]

Er egentlig litt redd for at de er blitt veldig mye bedre, for om vi da får beskjed om å prøve selv i 6 mnd eller noe før evnt icsi så blir jeg sur[:D] De gjør vel kanskje ikke det, da blir det vel "vanlig" ivf istedet for icsi da... Mye tanker!

Lykke til med innsetting twinanne, krysser fingrer for deg!

Så mye bedre blir det da ikke, men det kan hende dere går fra ICSI til IVF da, det hadde jo vært sjekt da, eller kanskje det blir inseminasjon på dere. Tror ikke dere slipper ut av rulleten nå[;)] nå dere først har kommet inn i dette løpet mener jeg, men det kan hende dere får velge selvfølgelig[:)]

Takk for lykke ønskningene, i morgen blir det full fart; akupunktur - insetting - og så akupunktur en gang til, dette er for å forberede livmoren på at en spire eller to skal feste seg, tror litt på det der med akupunktur i forbindelse med prøverør jeg, det roer ned livmoren som har vært under en tøff opplevelse den siste tiden med hormoner og smerter og overproduksjon i eggstokkene.

Nei det er jo en grunn til at vi har havnet på ivf-karusellen, så de setter oss vel ikke av med det første nei[:D] Men som jeg skjønte på de da jeg ringte i går så får vi ikke svar på prøven der. Sist gang fikk vi svaret 3 timer etterpå, men nå går det kanskje via fastlegen. Kommer til å bli en uutholdelig ventetid[&:]

Har lest masse her inne de siste månedene, (men ikke vært helt komfortabel med å skrive så mye) så har fått med meg at du bruker akupunktur[:)] Jeg har også tro på sånne ting, og tro må man ha om det i det hele tatt skal fungere tror jeg. Du gjør i allefall mye bra for å bli gravid, og det er nok ingen bakdel det[:)]

Back
Topp