Tid fra henvisning oul til time

onskedrom

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Høsthjerter 2017
Dere som har fått time til oul, hvor lang tid tok det fra legen (eller deg selv) sendte henvisning til du fikk timen i posten? Jeg venter utålmodig [emoji6]

Ikke en uke engang. Legen sendte den på en onsdag, og jeg fikk vell svaret på mandag eller tirsdag uken etter.

Nesten to mnd :/ men dette var etter jeg mistet andre gangen då, og timen var mer for å utelukke at noe var galt, så ble jeg gravid igjen i mellomtiden :) går sikkert raskere når du allerede er gravid :)

Edit: Fikk vite om timen en uke etterpå, men selve timen fikk jeg ca to mnd etterpå :)

Venter enda og var hos legen i uken 5, er 9+6 i dag

En uke. Hadde legetime torsdag 23. februar, lege sendte inn henvisning samme dag, og jeg fikk svar i posten onsdag 1. mars :)
Rikshopsitalet for min del.

Jeg var hos legen 10+6, og han sa at han sendte den da. Fredag for litt over en uke siden.

Er vel noen nye retningslinjer om at de ikke henviser før etter uke 12 eller noe?
Er jo en annen tråd her inne med mange som har fått time til oul. Og vi er få som er så langt. Så det kan ikke alle følge i hvert fall [emoji6]

Fikk først time til TUL 3-4 dager etter legetimen (da var jeg i uke 5), og så kom time til OUL ca 2 uker senere. Legen sendte henvisning om begge samtidig, men til to ulike avdelinger på samme sykehus (fikk TUL via endokrinisk).

Fikk først time til TUL 3-4 dager etter legetimen (da var jeg i uke 5), og så kom time til OUL ca 2 uker senere. Legen sendte henvisning om begge samtidig, men til to ulike avdelinger på samme sykehus (fikk TUL via endokrinisk).
Jeg får være tålmodig litt til da. Viø bare ha noe å se frem til [emoji56]

Jeg var hos jordmor forrige mandag og fikk melding på torsdagen fra helsenorge at jeg kunne logge inn å se timen min:)

Var hos legen i uke 9 (8+3 tror jeg), han henviste og jeg fikk melding om time 2 dager etterpå. Fikk meld om post på helsenorge altså og der stod timen, brevet har jeg ikke fått ennå men det er kun en uke siden legetimen.

Denne gangen gikk det kjempefort. Kanskje en uke. Sist svangerskap var det så mye rot med papirene at vi måtte bestille den fødeplassen tre ganger før alt var i orden :/ jeg ville ringt sylehuset og spurt hvis det går mer enn tre uker. Var det vi gjorde sist, og de hadde aldri hørt om oss engang. Ble ganske sen oul da også, fordi vi "var så sen" med å bestille fødeplass.

Her tok det bare tre dager fra henvisningen var sendt før jeg fikk time i posten. Veldig positivt overrasket over hvor raskt det gikk. Er Rikshospitalet for min del :)

Jeg var hos legen i går (12+2 i følge hun), og fikk brev med time på helsenorge.no allerede i dag! :D

Back
Topp