Tid for UL

sola82

Blir kjent med forumet
Jippi....i dag er det tid for ordinær UL. Gleder meg veldig!!! Håper alt er bra og at vi får se hva som skjuler seg i magen. Om magefølelsen min stemmer eller ikke:))) Kommer med oppdatering i kveld. Skal nemlig ut å spise etterpå:))) Feire litt!

Lykke til :)

Lykke til

Mulig jeg er litt seint ute, men lykke til!!! Gleder meg til oppdatering!

sola82 skrev:
Jippi....i dag er det tid for ordinær UL. Gleder meg veldig!!! Håper alt er bra og at vi får se hva som skjuler seg i magen. Om magefølelsen min stemmer eller ikke:))) Kommer med oppdatering i kveld. Skal nemlig ut å spise etterpå:))) Feire litt!

Her kommer oppdateringen: Alt stod bra til med den lille, men om det er gutt eller jente må vi vente med å se. H*n lå med rompen trykt ned i bekkenet, så var ikke mulig å se. Men men, jeg har no bestillt time til 3D jeg, så skal nok finne det ut;) ellers var jeg litt skuffet over å ikke få med meg noe bilde av den lille. Fikk det sist. Fikk meg ikke til å spørre:p Men igjen så får jeg vel nok bilder på 3D:) det viktigste var jo at alt var bra med den lille huleboeren min:)))

Så flott at alt sto bra til! Skjønner at det var kjedelig å ikke få bilder, men du kunne jo spurt! ;) Jeg spurte sist, men for at det ikke skal bli ekkelt så spør jeg om å få kjøpe istedenfor å spør om å få...da føles det ikke så ekkelt, syns jeg! Uansett, kjempebra at du har bestilt 3D da, når lille ikke ville vise seg ordentlig fram! Når skal du det da?

Skulle jo ha spurt, men plutselig var han ferdig liksom, og da fikk jeg meg ikke til å be han komme tilbake å fikse bilde liksom. Og jeg spurte ikke etter det under undersøkelsen, for trodde du fikk det automatisk. Fikk det sist. Så når jeg så han ikke hadde pro tet ut noe, ville jeg ikke være til bry:p Skal på 3D i Bergen i slutten av januar, så det er ikke så lenge til da:) Tia nå går jo rasfort, og i januar er det også mye som skjer, med barnerom som skal pusses opp og min 30 års dag. Så tenker dagen plutselig er her;)

Ja, da er det ikke så lenge igjen! Blir spennende!!

Så godt å høre alt stod bra til med den lille! Da blir det overraskelse litt til da om det er en liten frøken eller gentlemann som gjemmer seg der inne :-D

Back
Topp