Tid for sladrevenn?

lykkeligsmurf

Flørter med forumet
No er jo alle i morgen 12 uker på vei. Tid for å finne sladrevenner no??

Jaa!! Det hadde vært gøy!

Kan godt det :)

Det er sikkert ett dumt spørsmål, men hva er sladrevenn?:p

Verra skrev:
Det er sikkert ett dumt spørsmål, men hva er sladrevenn?:p

Jeg vet heller ikke hva det er  men det høres jo trivelig ut 

Er det ikke sånn som holder gruppa her inne oppdatert om hvordan det går med oss om vi har født og sånt? eller? 

jeg er med

Jeg er også meeed:D kan vi ikke gjøre sånn at vi lager en liste over de som er med på det og deretter tar en ansvar for å fordele dem? Slik får alle sladrevenn uten noen videre komplikasjoner:)

Jeg er også meeed:D kan vi ikke gjøre sånn at vi lager en liste over de som er med på det og deretter tar en ansvar for å fordele dem? Slik får alle sladrevenn uten noen videre komplikasjoner:)

jeg er og med! Høres koslig ut.. Men er vi ikke ca 20 uker for tidlig ute? Skjønner sladrevenn som de som holder de andre oppdatert i fm fødsel og sånn!? Forhåpentlig er det ikke fler av oss som mister eller føder så lenge før tiden:)

Ja er kanskje litt tidlig ute? Vi vet jo aldri hvor aktiv vi er på slutten av svangerskapet, og da er det litt kjedlig å sitte uten sladrevenn kanskje? Jeg vet ikke jeg :)

Sladrevenn kan være mer enn den som "sladrer" nyheten om fødsel.
For de av oss som ikke har venner rundt oss som går gravide, og/eller har vanskelig for å prate med familie om det å være gravid, eller bare vil prate med noen som ikke er midt i deres situasjon, kan det være befriende å ha en "sladre-venn" de kan snakke med.
Hva om du har en dårlig dag, mannen forstår ikke, dere har kranglet, du har ikke lyst å plapre ut om plagene og/eller problemene dine til hele verden.
Da kan det være supert å ha en venn som har tid og forståelse for din situasjon.
Det er ikke alle som vil legge ut om svangerskapsplagene sine på bv, og har kansje ingen rundt seg i samme situasjon.

Ja det er lenge til fødsel enda.
Men vi trenger tid til å bli godt kjent før den tid.
Og når dagen kommer. Har vi alle en venn vi føler oss vel med, og som kan dele nyheten med resten av forumet. (og kansje har vi fått en venn for livet)

Kanskje tidlig,men synes og det bør skje snart så vi blir skikkelig kjent. :) 

jeg og har lyst til å være med her :)

Back
Topp