Tid for ny vekstkontroll

Anonym89

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Da var dagen for ny vekstkontroll. 4 veker sidan sist. Kor blei dei vekene av??

Er så sjukt å tenke på, nå er det vekstkontroll i dag, ein om to veker, såå er det kun 2 veker til, og da eg har babyen min!!

Er veldig spendt, for det var no storebror slutta å voksa i magen, fra veke 30 ca. I dag er eg 34+4. Er kjempe spendt, men reknar med alt forsatt er fint <3

Veldig seigt at det er 2 t med bil ein veg, til sjukehuset... + at det har vert alt fra 1-2 t venting på sjukehuset... Blir ein lang og tøff dag for ryggen :-(

Håpa de får ein fin fin dag <3

Lykke til, håper lille har vokst passe mye!

Lykke til!
Er også 34+4 idag og skal på min første vekstkontroll 12.30 pga bmi. Spent...

Eg skal på mandag(33+6), heilt utrulig kor fort tio går no :p

Tusen takk alle sammen :-) Sitter og ventet på timen no. Skal inn kl 10:00 om dei ikkje er forsinka :p

Lykke til! :-)
Jeg fikk estimert frøkna i magen til 2,2 kg igår uke 32+6. 10% over gjennomsnittet. Var på sykehuset pga svangerskapsdiabetesen. Skal ha ny vekstkontroll lille julaften.

Akkuratt komt heim :-) Ho var fornøgd med målingen. Snitte hans hadde vert heilt fint fram til veke 30, og no i veke 34 er det gått litt ned, men ikkje noko store avik :-) Ho sa ikkje noko om vekt eller %. Blodtilførselen i navlestrengen var heilt fin :D

Symfysemåle var gått litt ned. Skal til jm om 2 veke og ny ul om 3 veke, 12 daga før ks dagen.

ImageUploadedByBV Forum1448547559.097727.jpg

Akkuratt komt heim :-) Ho var fornøgd med målingen. Snitte hans hadde vert heilt fint fram til veke 30, og no i veke 34 er det gått litt ned, men ikkje noko store avik :-) Ho sa ikkje noko om vekt eller %. Blodtilførselen i navlestrengen var heilt fin :D

Symfysemåle var gått litt ned. Skal til jm om 2 veke og ny ul om 3 veke, 12 daga før ks dagen.

Vis vedlegget 147702

Så godt å høre at alt er bra <3

Back
Topp