Tid for grøt!

Jente10Gutt11

Glad i forumet
Har dere begynt med grøt enda?Og hvordan går det?Vi startet forrige uke,og han ser ut til å like det ganske så godt;-) Han skjønner ikke helt hvordan han skal spise av skjeen,men han suger og smatter og får da i seg grøten før den blir kald..;-) Ordentlig grøtansikt når vi er ferdig 
På 4-mnd kontroll i dag veide han 6,3 kg og var 64 cm lang..hva med deres søte små?:-)

Vi har akkurat startet opp med grøt. Det ser ut som han liker det godt, men er jo ikke akkurat mye han får enda ;)

Ellers veide lille prinsen 6380gram og var 66cm på 4mnd-kontrollen som var på tirdag :)

Her måtte vi til for 2.5 uker siden, får morra og kveld.
Litt suttring noen ganger men mest for at grøten kommer ikkje fort nok i kjeften hehe^^
Prøvde den maisgrøten med banansmak her men den likte han ikkje!
Kom en del morsomme grimaser og en munn som nekta å åpne sg da ja hehe :)

Her veide han 6330 gram og 62 lang på 4 mnd kontrollen på tirsdag her også :)

Jepp. Vi begynte da jeg ikke følte hun var fornøyd mer. Hun elsker det, så begynner snart med større porsjoner. Hun får også litt pærepure noen ganger. Blir så sur når det er stopp at jeg må ha enten pupp eller flaska klar:)

Hun var 3,5 mnd på sist kontroll. Var da ca 6000g og 59 cm om jeg ikke huker feil:)

Tror vi også må begynne med større porsjoner nå..han har ikke fått så mye om gangen til nå,men han har begynt å våkne oftere på natta igjen..får grøt morgen og kveld..han pleier å sove til 4.30 før han spiser,men nå våkner han kl 22 og 01.30 

Vi har begynnt med litt grøt. Men ikke fullt halv porsjon engang enda, også har vi begynnt med litt gulrotpurre og begge deler falt i smak. Ellers har hun fått små smaksprøver på koen typer fruktmos og andre ting. Var på 4 mnds kontroll (4,5mnd gammel) å da var hun 62c m og 6700 g.

Vi har ikke begynt med noe mat enda, fullammer så lenge det går :)
Her var "lillemann" 68,5 cm lang og 8,3 kg på 4 måneders kontrollen.

Begynte med grøt for et par uker siden. I to dager nå har han fått full porsjon og det går ned. Får det om kvelden. Skal på kontroll på torsdag, sist var han (4 mnd) 6,5 kg og 65 cm.

Back
Topp