tid for fredagskos!!

Heidi10+12

Gift med forumet
så hva er middagsplanene for kvelden??

her blir det Lasagne, salat og hvitløksbagetter[:D]
får besøk av ei venninde og ungene hennes på 10mnd og 4 år..
etter middag er det is, sjokolade, godt og blandet, SUR stjerne mix, potetgull og brus..
så skal vi spille "SCRABBLE" (el åssen det skrives)[:D]

ELSKER FREDAG!!

Nam! ;D Lasagne er godt! Høres ut som dere får en kjempe fin kveld ;D

Her blir det noe enkelt, men vet ikke helt hva :p Skal pakke, bade Oliver, legge Oliver også må han opp igjen siden vi reiser til Trondheim i kveld ;D

Hjemmelaget biffstroganoff med hjemmelaget potetmos..... så blir det vel å henge i sofaen.....

I utgangspunktet skulle vi hatt hjemmelaget lasagne med hvitløksbaguetter her og.. Men siden gubben absolutt SKAL på Elkjøp for å trykke på foner, så spørs det hva vi gidder, siden middagen da ikke blir før etter snuppa har lagt seg... Og vi må uansett innom butikken og kjøpe en del til lasagnen, i tillegg til litt annet stæsj.. Så da er det nok en viss mulighet for at det blir noe annet enkelt istedet gitt.. Får se [:)]

Ellers er det TV-kveld, finale i Det store Korslaget, SenKveld.. Golden Goal for gubben [8D] Og slappe av i sofaen med litt smågodt og sånn.. [:)] Har lyst på brownies, så mulig jeg slenger sammen en brownieskake etterpå [;)]

Har ingen miidags planer akkurat, men har et lite håp om at det blir litt ost og vi i kveld..

Hjemmelaget pizza.. Men ser ut til at jeg kanskje blir alene ikveld.[:-]

her blir det kylling i karri, med hvitløksbaggiser og salat! [:)] får besøk av ei venninde, så blir vell litt sladder og godis etter maten![:D]

ingen kims ingen kos[8D]

Her blir det ingenting for min del [&:] Er så utrolig forkjøla, at jeg har hverken lukte eller smakssans...Lillegutt er like forkjølet som meg, like reduserte begge to [;)] Veeeeldig gøy [;)]

Håper alle får en fin kveld [:)][:)]

lavkarbo pizza på meg og vanlig pizza til min kjære. vi skal drikke vin, spille ett spill mens korslaget durer i bakrunnen, så skal vi se senkveld og kose oss.. vi elsker fredager!!! 

Her blir det nakkekoteletter, med pommes frites, bernaise og grønnsaker. Lure på om eg skal laga meg baggis med brie attåt[:)]

Ellers har eg akkurat vore på Nidar fabrikkutsalg og kjøpt smash og diverse som skal fordøyast ikveld,mmmmmmmmmm[8D][:D]

Koslig[:D] Her er det TACO Friday [:D] spist så mye at jeg er andpusten... :) Brus og sjokolade kos til kvelds i kjærestearmkrok med Nrk/tv2 på skjermen[:)] Ungene sover søtt og freden har senket seg[:)]

Back
Topp