Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal ringe legen å få ordnet meg time til 1. Svangerskapskontroll men når bør det egentlig være? Saken er at jeg reiser bort fra 11+5 til 13+3 så burde jeg bestille time til før eller etter jeg reiser?![]()
Takk for svar!Jeg snakket akkurat med legekontoret mitt nå....for jeg ble jo flyttet frem på UL og da syntes jeg muligens timen som var satt opp i uke 16 ble litt sen...
Hun flyttet meg frem 6.juli og sa at de gjerne ville ha tatt blodprøvene mellom uke 12 og 14... så time ETTER er nok best... siden det er blodprøver de ikke tar FØR uke 12....![]()
Bestill til før, men mulig du da må tilbake for blodprøverSkal ringe legen å få ordnet meg time til 1. Svangerskapskontroll men når bør det egentlig være? Saken er at jeg reiser bort fra 11+5 til 13+3 så burde jeg bestille time til før eller etter jeg reiser?![]()

Her er en flott artikkel: Dette kan du forvente deg av svangerskapskontrollene
Hvor ofte er dere hos jordmor? Jeg var der sist i uke 12 og nå har det gått 2 uker[emoji18] Altså neste mandag har jeg ny time...hvis det var opptil meg, så ville jeg ha vært hos henne 1 gang uken[emoji847]
Noen grunn til at du skal så ofte nå i starten? Jeg har time hos fastlege idag, for første svangerskapskontroll (er uke 13+4), men da fikk jeg beskjed om at neste kontroll ikke er før i uke 24 (bortsett fra OUL) og den skal jeg ha hos jordmor.
Noen grunn til at du skal så ofte nå i starten? Jeg har time hos fastlege idag, for første svangerskapskontroll (er uke 13+4), men da fikk jeg beskjed om at neste kontroll ikke er før i uke 24 (bortsett fra OUL) og den skal jeg ha hos jordmor.
Ser alle dere tar blodprøvene etter uke 12, hvorfor?
Jeg fikk tatt alle når jeg var 9+5, både fastlege og jordmor sa dette var greit og helt normalt.
Ser alle dere tar blodprøvene etter uke 12, hvorfor?
Jeg fikk tatt alle når jeg var 9+5, både fastlege og jordmor sa dette var greit og helt normalt.
Hvor ofte er dere hos jordmor? Jeg var der sist i uke 12 og nå har det gått 2 uker[emoji18] Altså neste mandag har jeg ny time...hvis det var opptil meg, så ville jeg ha vært hos henne 1 gang uken[emoji847]
Nei ingen grunn[emoji847], bare unødvendig bekymringer som gjør at jeg vil til jordmor oftere...Etter neste uke, så har jeg time i uke 21...
OK- tenkte kanskje det var noe jeg hadde gått glipp avgår du privat på de ekstra undersøkelsene, eller får du time hos det offentlige også om du vil?