Tid for EL igjen! :)

Froya88

Forumet er livet
Til fredag er det tid for EL igjen. Er alltid på datoen og har en syklus på nøyaktig 28 dager hver mnd! [:)] Og godt er det altså!! [:D]
Har etter råd fra forumet her,handlet inn Solvipect hostesaft som jeg skal prøve for første gang. Blir veldig spennende,selv om jeg ikke har så veldig stor tro på det... [:-] I tillegg hater jeg hostesaft da,men skal få det ned uansett! Villig til alt nå!! [;)]
Leste også at man bør begynne 3-5 dager før EL inntreffer,så da bør jeg kanskje sette i gang da,eller..? [;)]

Har ingen erfaring med hostesaft til den bruken, men etter det jeg har fått med meg her, så bør du vel begynne å bruke den nå. Ville bare ønske dere lykke til med prøvingen!!

Jeg har to venninner som er blitt gravide med hostesaft (om det er pga av den vet jeg ikke, men de plagdes i utgangspungtet å det gikk 1 mnd så var de gravid). Å de jentene som har brukt det her inne har vell tatt seg en liten slurk hver dag etter sist mens. Men jeg tror det åsså variere, men jeg ville ha startet om jeg var deg. Jeg plagdes åsså lenge før jeg ble gravid, men brukte ikke hostesaften den mnd jeg ble gravid....Men uansett lykke masse til [;)]

Hopp i køya [:D]

Kathrine

Tusen takk for det,Kathrine! [:D]
Tok nettopp første slurken av hostesaften nå.. Åh,fysj!! [:'(] Er det noe jeg absolutt ikke liker,så er det nettopp det! Men,men.. Ned skal det!! [;)] Håper det holder å ta en slurk hver dag noen få dager før EL,og ikke helt ifra siste mens!? [:-] Forresten... Nå som EL er til fredag,når ville du hoppet til køys? Hehe,er fordelte meninger om det der for mest sjanse til å lykkes...[:D]

Siden din EL er på fredag (vet du det 100% via test elller kjenner du kroppen din så godt?)
Ville jeg ha hatt sex annen hver dag. Siden de små søte rompetrollene lever opp til fem dager (men ta utgangspungt i tre dager) så er det veldig lurt at det allerede er sæd der inne når egget løssner. Vi har kun EL i 24 timer, å de bruker en stund på å svømme helt frem til mål. Så jeg ville ha hatt sex på torsdag (å da ikke dagen før, da er sæden sterkere). Men ikke at jeg er noe ekspart akkurat [8|] Men hadde ikke gått glipp av sex på fredag heller da [;)] Når min EL test slo positivt ut, hadde jeg sex den dagen (å da er EL ca 24-36 timer unna). Å jeg ble gravid [:D]

Lykke til!

Kathrine

Jeg både kjenner kroppen min så godt (ettersom jeg har syklus på nøyaktig 28 dg,og EL etter 14. dg hver gang),og så bruker jeg EL-tester i tillegg. [;)]
Ok.. Kjærlighets-porten stengt på onsdag,og åpen på torsdag og fredag? [:)] Da går jeg for den.. [:D] Er i min 7. pp nå,så begynner å bli litt lei,kan du si.. [;)] [:'(]

Det ville jeg ha gjort om jeg var deg...åpne porten på torsdag & fredag. Vil tro at det er TORSDAG som er dagen... [:D][:D][:D] Men bare for å være sikker, ville jeg ha gjort det på fredag åsså. Kansje torsdags morgen & fradags kveld, da har de smæ søte fått samla litt krefter til den laaaange svømme turen.

Husk! Bakfra er best, pute under rompa etterpå, å ikke do besøk før etter 30 min.
Jeg gjorde det, men droppa do besøk i det hele tatt. Å etter 9 pp funka det.

Jeg har åsså 28 dager syklus, men har faktisk EL bare 10 dager etter siste blødningsdag, så det er grunnen til at vi har plagdes så mye (legens ord). Derfor brukte jeg EL test i tilleggg, å da fant jeg det ut [:D]

ÅÅååååå håper det blir klaff vennen!

Lykke til igjen

Da går vi vel for den.. [;)] Bakfra tar vi alltid rundt EL,så der er vi safe [:D] Hehe!
Har etter legens ord,måtte gå på do med en gang vi er ferdige pga litt trøbbel med blærebetennelser det siste året. Men heretter SKAL jeg ligge med rompa opp i været minst 30 min. etter sengevalsen [:D] Begynte for en mnd tid siden å drikke 1000 mg c-vitamin pga blæra og det har hjulpet masse allerede [:)] Og så har jeg i tillegg lest her inne at C-vitamin kan hjelpe til med graviditet også.. Hmm! [:)]
Forresten.. Du får EL 10 dager etter siste mensdag,sier du? Da mener du siste blødningsdag i siste mens-perioden altså? Min EL er 14 dager etter første mensdag... Du er tidlig,med andre ord? [:)]

ORIGINAL: Trine85

Da går vi vel for den.. [;)] Bakfra tar vi alltid rundt EL,så der er vi safe [:D] Hehe!
Har etter legens ord,måtte gå på do med en gang vi er ferdige pga litt trøbbel med blærebetennelser det siste året. Men heretter SKAL jeg ligge med rompa opp i været minst 30 min. etter sengevalsen [:D] Begynte for en mnd tid siden å drikke 1000 mg c-vitamin pga blæra og det har hjulpet masse allerede [:)] Og så har jeg i tillegg lest her inne at C-vitamin kan hjelpe til med graviditet også.. Hmm! [:)]
Forresten.. Du får EL 10 dager etter siste mensdag,sier du? Da mener du siste blødningsdag i siste mens-perioden altså? Min EL er 14 dager etter første mensdag... Du er tidlig,med andre ord? [:)]

Eller blir det sein jeg mente,kanskje? [:D] Hehe! Uansett.. Håper du skjønte hva jeg mente? [;)]

Ønsker deg masse lykke til med prøvinga, Trine85[:D]

Hei igjen!

Jeg er ca 4 dager tidligere ute med EL, men ikke at det var noe unormalt det da...men ikke så vanlig.
Jeg skulle åsså (etter boka) hatt EL 14 dager etter første mens dag, men jeg har ti dager [;)]

Klemzzzz

Huff ja, ikke lett når man leeengter etter noe så søtt.......
Men det klaffer nå vet du, 7 er et lykketall det[;)]

Okay,da er jeg med! Bare EL kommer,så er det det viktigste!

Kjempeklem!!
(Svarte feil,så den skulle til Kathrine) [:)]

Vi får satse på det,sollise! [;)] Krysse og håpe at 7,som du sier,er et lykketall! [:D]

Tålmodigheten er ikke særlig stor lengre,og den skal man ikke spøke med! [:D]

Trine85 jeg vil også bli gravid NÅ!! Tok en test i dag tidlig og den var negativ. Syns jeg så antydning til noe lyserosa da jeg var på do i sta :( Blir vel full fres snart :(

Ja,da er vi to,rosenjenta! [:'(] Det er så frustrerende! Vil også bli mamma! Men neida.. Den TTR dukker opp hver mnd! Selv om hun er sååå uønsket! [:@] Maken til frekkhet,eller hva? [:@]

lykke til...håper den sitter til helga[:)]

Back
Topp