Tid for dere selv?

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Nå er det ikke såå lenge siden våre søte små kom til verden, men begynner dere å savne tid for dere selv? Eller har dere hatt tid for dere selv? Jeg har vært på en fotballkamp sammen med den eldste sønnen min, og en liten tur på kjøpesenteret sju minutter fra hvor vi bor. Kjenner jeg begynner å savne å kunne dra på kino, på trening, besøke en venninne uten å ha med barn. Nå begynner vi endelig å få skikkelige rutiner med mating og soving, så da blir det nok lettere etterhvert. [:)]

Savner det ikke sånn, men tenker litt på det.
Har ikke turt å levere henne på mini-sats ennå -så trening har jeg ikke begynt med ennå...
Har bare tatt litt sol etpar ganger uten henne.
blir nok litt lettere når pappa kan begynne å mate litt også! [:)]

Jeg å sambo var en liten tur på byen noen timer i sola med noen kompiser. Alkoholfritt for meg da, mens sambo tok seg et par øl. 
Julie var hos farmor og farfar og de koste seg kjempemasse[:)]

ORIGINAL: mille.

Savner det ikke sånn, men tenker litt på det.
Har ikke turt å levere henne på mini-sats ennå -så trening har jeg ikke begynt med ennå...
Har bare tatt litt sol etpar ganger uten henne.
blir nok litt lettere når pappa kan begynne å mate litt også! [:)]

Nei, jeg har ikke turt å benytte meg av minisats enda jeg heller, men nå som dagene er litt mer forutsigbare kan nok pappan være hjemme med han mens jeg trener et par ganger i uka. Må bare komme i gang først. [:)]

Jeg hadde barnevakt for Marie da jeg var i bryllup 5 mai ellers har jeg ikke levert henne til andre, har ikke behov for det enda. Men jeg vet at skulle jeg trenge det vil hun ha det kjempe fint hos familiene våre. [:)]
Fint å vite at det bare er å spørre så har vi barnevakt om det skulle være behov [;)]

ja,savner litt spesiel nå mens mannen min er på sjøen[:-],jeg må være med Kira hele tida,svigerforeldrene bor langt bort fra Oslo så ingen kan passe vesla mi,kunne gå en shopping tur  eller en liten tur i byen

Jeg har passet på innimellom å få litt tid for meg selv en stund nå. Om det så bare har vært en liten tur i butikken på 10 min. Nå tar han flaske så hvis jeg skal være lenger borte går det helt fint. Har eldre barn som trenger oppfølging også som f.eks fotball kamper, samt henting og bringing. Ikke så mye som skal til før jeg føler jeg har hatt litt tid for meg selv. Går også på klubb noen timer hver tredje uke, eller bare stikker oppom foreldrene mine 1 times tid. Samboer syns det er veldig kjekt å få litt tid alene med Martin også. Når han kommer hjem fra jobb er det som regel han som tar stellet og koser seg med lillegutt. [:D] da kan jeg ta meg en tur på trening eller gjøre andre ting hvis jeg ønsker det.

Jeg savner det av og til, men har jo blitt så utrolig glad i gutten min at jeg klarer meg ikke lenge uten han[:)] Men har hendt at jeg har pumpet meg en lørdags morgen når mannen min er hjemme og marcus sover, så har jeg dratt på shoppe-tur med god samvittighet. Det har vært deilig!! Man trenger litt tid for seg selv også. Og så er det så deilig å dra uten barnevogn![;)]

Back
Topp