tid for å teste...igjen!!

mille83

Glad i forumet
Jaja folkens, i morgen trur jeg jeg må ta en test igjen.. fem dager over tiden. Har fått tanta på besøk seks dager over tiden tidligere, men vil skjekke før jeg feirer Jul. Føler meg litt rar.. veldi ømme pupper, mens murringer har forsvunnet, å på jobb i dag holdt jeg på å besvime, ble kjempe svimmel opp til flere ganger. Vi får se vi får se.. ønsker meg så veldig en baby i magen. Vi snakkes folkens, ønsker alle ei rinktig God Jul!!!

Utrolig spennende! La oss sende ttr på forlenget juleferie! La oss få høre hvordan det går. Lykke til!

Har dratt på juleferi i helga å testen ligger igjen hjemme [:(] så viss ikke tanta kommer i løpet av helga, blir det testing på andre juledag.. vi snakkes da folkens. kryss fingrene for meg!!

lykke til! Håper den dumme tanta holder seg borte

Håper du får gode nyheter i romjula, da [:D]

lykke til[:)]

Da satser vi på at du kommer med gode nyheter i romjula [:D][:D][:D] Lykke til [:D]

ORIGINAL: elle83

Har dratt på juleferi i helga å testen ligger igjen hjemme [:(] så viss ikke tanta kommer i løpet av helga, blir det testing på andre juledag.. vi snakkes da folkens. kryss fingrene for meg!!

du er god!det hadde ikke jeg klart,å vente altså[:D]lykke til etter helga,å med romjuls testingen.

god jul!

Hei hei igjen.. ingen tante er kommet, men testet negativ i dag å [:(]

uff da negativ test er ikke noe hyggelig!!!!!!!!!!

kansje du er en av di som må vente litt før den slår positivt ut???håper mensen holder seg borte og du får to blå snart![;)]

Back
Topp