Tid for å klage litt?

Mozzarella

Elsker forumet
Jeg tror jeg har brukt opp klagetiden til samboeren min for de siste dagene så tyr til dere :) Nå har jeg hatt sterke "mensensmerter" i 2 dager, det er så vondt! Det river ned til lysken, hoftene er vonde og det stråler ned til knærne så jeg blir helt svak i beina. Prøver å finne måter å ligge på men synes ingenting hjelper! Foretrekker vel det her fremfor kvalmen, og fint at noe skjer, men det er jo absolutt ikke behagelig!

Ah, trenger nok å tømme frustrasjonen litt inn i mellom ;)

slet med slikt når jeg var rundt 7-8 uker på vei. Ikke fullt så gale som det høres ut som med deg, men fortsatt vondt. Har heldigviss gitt seg litt nå da og, håper det forblir sånn! :))
Deilig å få litt utblåsning inn i mellom ;)

Haha, ja noen ganger må man bare få det ut for å bli kvitt det ;) Fint å ha en side med andre som er igjennom det samme, kjæresten min forstår jo ikke helt det her så han kan fort bli bekymret når jeg har vondt :) Men det går jo over! En kveld under pleddet med fjernkontrollen i handa var veldig deilig nå i hvertfall.

TV.gif  

kan være hormoner som gjør at du har vondt. Jeg fikk sånne bekkenløsningslignende smerter i starten men så gikk de over. Legen sa de mest sannsynlig går over når de værste hormonene stabiliserer seg, på lik linje med at man da kan slippe kvalmen og sånn. I lysken er nok ligamentsmerter, livmora som vokser så ikke noe farlig. Ta det med ro og lytt til kroppen, hvil når du har muligheten, prøv å legg ei pute mellom beina og finn en stilling så du får slappa av hofte og bein:) 

"Nummenhet, kribling, prikking og muskelsvakhet er tegn på isjias. 
Den vanligste årsaken bak Isjias er nerve knipe."
Der har vi den! Lille rakkern! Går det ann å massere den bort tro? Eller må jeg vente til kroppen ordner opp selv?

Takk for rådet om puten mellom beina, det ble mindre belastning i natt. deilig :)

Ringte legen nå for å høre om det var noe han ville se på eller om jeg skulle vente å se om det gikk bort. Han sier det ikke er såå veldig vanlig så han ville ta meg inn men han hadde ferie i neste uka. Ble satt over til den sureste legen i hele Oslo! Dama la på, skikkelig irritert, siden jeg ikke bare kunne komme innom men måtte bestille time fordi jeg har arbeidstider å forholde meg til. Så mens jeg sier: "Supert, men da kommer jeg tirs..." la hun på. Kvinnfolk! Håper timen ikke blir heelt nytteløs da!

Back
Topp