Ticks

Hjertemor

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Mailykke 2018
Sommerfuglene
Februarbarna 2020
Har du eller barna dine noen ticks? Som man må gjøre? Som å få på de hvite strekene når man går over veien, vaske hendene tre ganger, stå av lys i riktig rekkefølge etc.

Tics er ikke det du beskriver, jeg tror du mener tvangshandlinger? De er uansett en normal del av barns utvikling hvis det ikke er for omfattende grad av det.

Her har både jeg og poden ticks. Men vi har ingen tvangstanker nei ;)

:hilarious: Har gjort det siden jeg var ungdom.. det er ulykke :hilarious: Typen syns det er flaut å gå i Oslo by med meg :angelic:

Hahaha, ja hvis jeg går på de fordi jeg syntes det er flaut å unnvike så må jeg dunke meg tre ganger i siden[emoji23][emoji23][emoji23] jeg også har gjort det siden ungdomsskolen [emoji23] hadde flere på den tiden som jeg har gitt meg med men gjør fortsatt det der[emoji23] godt det er flere [emoji12]

Hahaha, ja hvis jeg går på de fordi jeg syntes det er flaut å unnvike så må jeg dunke meg tre ganger i siden[emoji23][emoji23][emoji23] jeg også har gjort det siden ungdomsskolen [emoji23] hadde flere på den tiden som jeg har gitt meg med men gjør fortsatt det der[emoji23] godt det er flere [emoji12]
Samme her! Slå meg tre ganger sier jeg :hilarious:

Back
Topp