Tickerproblem...

Værinne74

Glad i forumet
Jeg får ikke fram tickeren min...[>:] Hva galt gjør jeg?? Kopierer den med [url osv], men bildet av tickeren vises jo ikke... Noen som kan hjelpe?

husker du å oppdatere profilen din da? nederst på siden liksom... (kanskje teit å spørre...)

Jeg gjorde det..., men bare teksten kom fram - den med [url], men ikke "bildet". Tar det litt tid før den oppdateres??

TickerFactory, som deg[:)]

Jeg lurte bare på mens det er noen her... sånn som det bildet du har av det dyret under brukernavnet ditt..hva gjorde du for å få et bilde der????

Jeg kan ikke hjelpe... sliter med tickeren min[8|]

Får prøve en gang til da...[;)]

gjør det.. pass på at du setter den på rett sted. ved siden av signatur (ikke profil...)

Jeg gjorde det.. skal prøve igjen[:)]

Mamsen kunne du hjulpet meg med hvordan man får et bildet under profilnavnet slik du har????? som det dyret du har[:)]

hei.. kan jo forsøke

på profilen din er det noe som heter avatar
kryss for å laste opp bilde og så trykk der (du ser teksten skifter farge når du kommer borttill)
da kommer det opp en ny boks og der velger du bla igjennom... da skal du finne bilder du har på dataen
så velger du et av de og trykker ok
og så oppdaterer du nederst på siden...

hmmm har gjort det og bildet er under 10Kb men får alikevel beskjed om at det overskrider grensen... blir gal

ja er på 6 kb

sorry, tror jeg fant ut av det. hadde bare krympet i Kb men ikke i størrelsen..... takk for hjelpen hvertfall og takk til deg dua for at jeg lånte litt plass av deg[;)]

Back
Topp