toBarn Elsker forumet 19 Jul 2007 #1 Må man lage ny Ticker etter at barna har fylt 1 år?? Min står jo fortsatt som "happy 1st birthday"..... noe som ikke stemmer???
Må man lage ny Ticker etter at barna har fylt 1 år?? Min står jo fortsatt som "happy 1st birthday"..... noe som ikke stemmer???