Tickeren???

toBarn

Elsker forumet
Må man lage ny Ticker etter at barna har fylt 1 år??
Min står jo fortsatt som "happy 1st birthday"..... noe som ikke stemmer???
 
Takk for svar!! Da er den endret!![:D]
 
Back
Topp